Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه/شاخص بالای آلودگی هوا در همدان

ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه/شاخص بالای آلودگی هوا در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از روز پنجشنبه شاهد ورود سامانه های بارشی برف و باران به آسمان استان خواهیم بود.

به گزارش "همدان نیوز"، روح‌الله زاهدی اعلام کرد: از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده شاهد ورود سامانه های بارشی برف و باران در استان خواهیم بود به طوریکه ممکن است سطح بارش ها به ۷ تا ۱۰ میلی‌متر برسد.

وی ادامه داد: بیشترین بارش برای روز جمعه پیش‌بینی می شود و به علت بارش برف در ساعتی از روز جمعه، استفاده از وسایل حمل و نقل در گردنه های استان با اختلالاتی مواجه خواهد شد.

زاهدی اظهار کرد: در حال حاضر سطح شاخص آلودگی هوا در همدان و شهرهای صنعتی بالاست و تا روز چهارشنبه شاهد پایداری هوا و در برخی مناطق مه آلودی خواهیم بود.

وی به دمای هوای همدان اشاره کرد و یادآور شد: کاهش دمای شبانه در استان همدان همواره ادامه دارد و در سردترین ساعت دمای هوا به منفی ۸ درجه سانتی گراد نیز خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات به دست آمده دمای همدان بین ۹ درجه بالای صفر و ۹ درجه زیر صفر در نوسان خواهد بود.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته گرم ترین دمای ثبت شده برای اسدآباد ۱۲ درجه بوده و شهرستان های فامنین و بهار به صورت مشترک با منفی ۱۰ درجه سانتی گراد به عنوان سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن