Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا توزیع هشت هزار نهال رایگان بین شهروندان همدانی

توزیع هشت هزار نهال رایگان بین شهروندان همدانی

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: در راستای تقویم اجرایی برنامه‌های هفته درختکاری، هشت هزار نهال رایگان به مدت یک هفته بین شهروندان همدانی توزیع می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین خانجانی اظهار داشت: توزیع این تعداد اصله نهال از ۲۳ اسفندماه جاری تا ۳۰ فروردین ماه سال آینده انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان برای برخورداری از اصله نهال می‌توانند نسبت به نام نویسی در سامانه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان به نشانی https://simasabz.hamedan.ir اقدام کنند.

خانجانی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام در این طرح از روز گذشته آغاز شده و شهروندان به مدت ۶ روز فرصت دارند تا با ثبت درخواست خود، نهال دریافت کنند.

وی یادآور شد: این طرح به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در راستای اجرای پویش مردمی " منابع طبیعی با مشارکت مردم برای مردم" و پاسداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید والامقام استان همدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امروز نیز همزمان با هفته درختکاری برنامه کاشت نهال توسط کودکان پارک برکه، ابتدای بلوار ارم (دور میدان قائم) انجام شد و فردا نیز مراسم جشن درختکاری در باغ گل‌ها برگزار می‌شود.

خانجانی افزود: در کنار ویژه برنامه‌های مختلف و شاد در روز هفدهم اسفندماه جاری همراه با کاشت درخت در پارک ورزش (اعتمادیه) توسط هیات‌های ورزشی انجام می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن