Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تخریب ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در همدان

تخریب ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در همدان

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از قلع و قمع ۱۸ مورد تغییر کاربری و ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان تخریب و قلع و قمع شد.

به گزارش "همدان نیوز"، فرهنگ زمانی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال ۱۲۷۷ اخطار تغییر کاربری در استان صادر شده است، اضافه کرد: در این مدت ۲۲ مورد اجرای تبصره ۱ ماده ۱۰ و ۳۴۰ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه با اجرای این احکام از تغییر کاربری در مراحل اولیه ساخت‌وساز جلوگیری می‌شود، یادآور شد: ۹۰ درصد از تغییر کاربری‌های صورت گرفته در زمینه ساخت اتاق کارگری و خانه‌باغی بوده است.

زمانی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال ۱۲۵ مورد گشت مشترک در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: بیشترین تغییر کاربری‌های صورت گرفته در شهرستان همدان بوده که البته در شش ماهه امسال نسبت به مدت سال گذشته روند کاهشی داشته است.

زمانی خاطرنشان کرد: روند احداث خانه‌باغی در شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، کبودراهنگ و رزن رو به کاهش بوده است اما در شهرستان‌های درگزین، نهاوند و بهار روند افزایشی دارد.

وی با اشاره به رفع تداخل ۶۷۲ پلاک در استان، افزود: در شش ماهه نخست امسال ۶۷۲ پلاک در استان همدان رفع تداخل صورت گرفته و اراضی منابع طبیعی از اراضی کشاورزی برای همیشه جداسازی شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان همدان یادآور شد: در هفته جاری نیز ۲۷ پلاک رفع تداخل خواهد شد که در مجموع ۷۰۰ پلاک تاکنون رفع تداخل می‌شود.

زمانی از صدور ۲۶۰ مجوز تغییر کاربری در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در زمینه مرمت، بازسازی و احداث استخر به تعدادی مجوز صادر شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن