Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی افتتاح ۹۱ پروژه مخابراتی در همدان

افتتاح ۹۱ پروژه مخابراتی در همدان

سرپرست مخابرات منطقه همدان از افتتاح ۹۱ پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت تعداد ۹۱ پروژه مخابراتی قابل افتتاح در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش "همدان نیوز"، پیام صابری اظهار کرد: با فرارسیدن هفته دولت ۹۱ پروژه مخابراتی با اعتباری افزون‌بر ۸۰ میلیارد تومان در سطح استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: اهم این پروژه‌ها برای توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت، شبکه فیبرنوری، پهنای باند اینترنت مخابرات استان و همچنین ارتقاء و ایجاد سایت‌های جدید تلفن همراه است.

صابری خاطرنشان کرد: در شهرستان همدان شش پروژه با مبلغ ۲۶۱ هزار و ۵۸۵ میلیون ریال، در شهرستان ملایر ۲۸ پروژه با مبلغ ۳۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال، در شهرستان نهاوند ۹ پروژه با مبلغ ۶۷ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال، در تویسرکان سه پروژه با مبلغ ۱۱۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین در هفته دولت در شهرستان اسدآباد سه پروژه با مبلغ ۱۶۰۰ میلیون ریال، در شهرستان بهار دو پروژه با مبلغ ۳۵۰۰ میلیون ریال، کبودرآهنگ ۸ پروژه با مبلغ ۳۳هزار و ۲۴۰ میلیون ریال، در رزن و درگزین ۲۹ پروژه با مبلغ ۷۰ هزار و ۵۵۰ میلیون ریال و در شهرستان فامنین سه پروژه با مبلغ ۴۸ هزار ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن