Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع برنج تایلندی در همدان

توزیع برنج تایلندی در همدان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه توزیع برنج برای خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی استان آغاز شده است، گفت: توزیع برنج تایلندی برای خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی و جامعه کارگری استان در فروشگاه‌های بزرگ آغاز شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آقایار فراشی اظهار کرد: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، کارگران فصلی و شهرداری و قالیبافان در اولویت دریافت برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان قرار دارند.
وی با اشاره به توزیع برنج هندی، ادامه داد: برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای کارگران و کارمندان نیز در حال توزیع است.
وی با تأکید بر اینکه شکر در بازار فراوان است، خاطرنشان کرد: شکر در بازار موجود است اما با دو نرخ به‌طوریکه قیمت شکر درب انبار دولت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و شکر مصرف کننده ۸۷۰۰ است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در همه فروشگاه‌ها و تعاونی‌های مصرف شکر وجود دارد، اضافه کرد: شکر در بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی برای مصرف‌کننده موجود است.
فراشی با اشاره به اینکه وضعیت روغن مایع در استان خوب است، بیان کرد: از ابتدای اسفندماه سال جاری تاکنون ۱۶۰۰ تن روغن مایع در استان توزیع شده در حالیکه مصرف استان ۳۰۰۰ تن است.
وی یادآور شد: مسئله‌ای که درباره روغن وجود دارد، این است که مردم همدان به دنبال روغن‌های برند هستند و وقتی در فروشگاهی برند معروفی توزیع می‌شود؛ هجوم آورده و صفوف طولانی خرید تشکیل می‌دهند این در حالیست که روغن نگین به وفور در استان موجود است.
فراشی با بیان اینکه تقاضای برای روغن خوراکی بیشتر است، گفت: هدف ما روغن مایع است که تقریبا روغن خوراکی و سرخ کردنی به یک میزان وارد می‌شود، اما تقاضا برای روغن خوراکی بیشتر است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن