Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ثبت اوج مصرف بنزین در سال 96/ در طول سه روز پنج میلیون لیتر بنزین در همدان مصرف شد

ثبت اوج مصرف بنزین در سال 96/ در طول سه روز پنج میلیون لیتر بنزین در همدان مصرف شد

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: در تعطيلات سه روزه عيد سعيد غدير ( 16، 17و 18 شهريورماه)، مصرف بنزین به بالاترين ميزان خود از ابتداي سال جاري رسيد.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی به ميمنت و مباركي ايام خجسته دهه ولايت و بدليل حضور خیل مسافران و گردشگران که همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین را مقصد ایرانگردی خود قراردادند، مصرف بنزین به اوج خود رسيد.

وی با اشاره به جاذبه‌های متعدد گردشگری این خطه از میهن اسلامی، ترافیک خودروها در محورهای مواصلاتی استان را قابل توجه خواند و از آمادگی جايگاهها و مجاري عرضه سوخت منطقه برای تامین سوخت مورد نیاز خودروهای عبوری خبر داد.

روستایی از شهریورماه هر سال به عنوان ماه اوج مصرف بنزین یاد کرد و افزود: علی رغم افزایش شمار جایگاه‌ های عرضه کننده گاز طبیعی و فعالیت تمام وقت و مستمر اين مراكز سوخت رساني، مصرف بنزین در این استان به بالاترين ميزان خود از ابتداي سال جاري رسيد بطوريكه در استان همدان طي همين سه روز، 5 میلیون و 387 هزار لیتر بنزین به مصرف رسيده است.

مدير منطقه همدان با اشاره به روند تصاعدی ورود خودروهای جدید به بازار و خروج کمتر این وسایل نقلیه از گردونه مصرف و تلاش هموطنان به استفاده از آخرین روزهای فصل تابستان براي گردش و تفريح از جمله دلایل این افزایش مصرف دانست و گفت: با تمهيدات انديشيده شده و ذخيره كافي انبارهاي نفت منطقه و مخازن جايگاهها پیش بینی لازم صورت گرفته بود.

وي ضمن ابراز مسرت از اقبال هموطنان به ديار بوعلي سينا، مديريت بهينه مصرف سوخت را رسالتي عمومي و به نفع همگان دانست و از آمادگی کامل شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان جهت تامين سوخت مورد نياز مردم در اقصا نقاط استان خبرداد.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن