Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی آغاز جشنواره فروش فوق العاده کتاب در همدان

آغاز جشنواره فروش فوق العاده کتاب در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هفته کتاب استان همدان از برگزاری دومین جشنواره فروش فوق العاده کتاب با ارائه تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، مسعود ویژه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق هماهنگی و تعامل انجام شده با اتحادیه صنف خرازی و لوازم التحریر و با همکاری کتاب فروشان و اتاق اصناف همدان،‌ از ۲۳ الی ۳۰ آبان سال جاری، عرضه کتاب در کتاب فروشی های سطح شهر همدان با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی ویژه جشنواره برای همشهریان همدانی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه برنامه های متنوعی در سطح استان در نظر گرفته شده است که یکی از این برنامه ها برگزاری دومین جشنواره فروش فوق العاده کتاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هفته کتاب استان همدان، کتاب و کتابخوانی را جزو مهم‌ترین شاخص‌های فرهنگ عمومی در جامعه دانست و اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر بتوانیم فرهنگ کتابخوانی در کشور را تقویت کنیم و در کنار آن تولید کتاب را هم خوب گسترش دهیم بخش عمده‌ای از وظایف فرهنگی دولت را به این وسیله انجام داده‌ایم.

ویژه یادآور شد: برنامه های سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از ۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن