Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 26 اسفند ماه 93

فال روزانه 26 اسفند ماه 93

فروردین

پس از چند هفته که کائنات همه جانبه پشتیبان شما بود، امروز به کلی دستتان را در حنا می گذارد. اما مزیتش این است که خیلی خوب می توانید  با شرایط کنار بیایید و اتفاقا تغییرات مثبتی هم در زندگی شما ایجاد می کند. نوع ارتباط های شما با بقیه بهتر خواهد شد. در مورد مسایل مالی نیز خبرهای خوبی خواهید شنید. در این روزهای پایانی سال برای پس‌انداز بیشتر برنامه ریزی مالی داشته باشید. به سلامت جسمانی خود نیز بیشتر رسیدگی کنید. امروز فرصت های مالی خوبی خواهید داشت

اردیبهشت

از امروز تا اوایل ماه آینده تحت حمایت عشق خواهید بود. جاذبه و زیبایی شما امروز کاملا قابل لمس و محسوس است و اطرافیان با کمال میل و رغبت بسیار به سوی شما کشیده می شوند. از امروز تا چند هفته دیگه می توانید از در مرکز توجه بودن لذت ببرید. تنها مشکل شما این خواهد بود که در میان این انسان ها، کدام را انتخاب کنید. لازم نیست همین امروز تصمیم گیری کنید. بهتر است همه آدم ها را تحت نظر داشته باشید و ببینید با کدام یک حالتان بهتر است

خرداد

سلام سرزمین رویایی! امروز همه غبارهای تیره از چهره رویاهای شما کنار می روند و می توانید خیلی واضح با همه چیز روبه رو شوید. جذابیت ماجرا اینجا است که این تخیلات شکل واقعی به خود می گیرند و می توانید در دنیای واقعی از داشتن آنها لذت ببرید. اگر نویسنده یا هنرمند هستید، این قوه تخیل بزرگی که امروز دارید باعث خلق آثار بسیار ماندگار می شود. سعی کنید به همه افکار خود شکل واقعیت ببخشید

تیر

در جمع دوستان باشید. کارهای گروهی انجام دهید. به طور کلی، امروز زمان معاشرت با انسان های مختلف است. از انرژی اطرافیان برای خود انرژی بگیرید. البته همیشه در مورد موضوعاتِ صحبت خود هوشیار باشید و حواستان باشد که چه می گویید. این را بدانید که کارهای گروهی شما امروز موفقیت بیشتری در پی خواهند داشت. امروز این فرصت و شانس را دارید تا بسیاری از خیالات خود را واقعی کنید. این آرزوی هر انسانی است، پس از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

مرداد

لباس موفقیت خود را به تن کنید. امروز خودتان هم می توانید حدس بزنید که همه چیز بر وفق مراد پیش می رود و برخی از رویاهای شما واقعی می شوند. در این روزهای آخر سال، این اتفاق تاثیر مثبتی در روحیه شما خواهد داشت. در کار خود تغییرات خوبی ایجاد خواهید کرد و در هفته های آینده باید خود را برای برنامه های کاری، اجتماعی، کنفرانس یا میتینگ های متعددد آماده کنید. لباس های رسمی بپوشید تا ظاهرتان نیز کاملا حرفه ای باشد.

شهریور

امروز در همه رویدادهای زندگی خود دنبال هیجان و شادی باشید. از امروز تا آخر نیمه فروردین ذهنتان طوری است که نمی توانید برنامه ریزی بلندمدت داشته باشید. لازم هم نیست خود را نگران کنید. در این فرصت، مطالعه و تحقیق کنید یا اگر قرار است مسافرت بروید، از سفر خود لذت ببرید. ارتباط های اجتماعی شما امروز بیشتر و بهتر می شوند و می توانید از همه چیز لذت ببرید.

مهر

امروز طرز فکر کاملا متفاوتی خواهید داتش. به طرز جالبی یک انسان متفائت از خواب بیدار می شوید. در همه زمینه ها از کار گرفته تا عشق و پول، دیدگاهتان با روزهای پیش فرق خواهد داشت.اگر دوست دارید لقمه های بزرگ بردارید و کارهای ریسکی انجام دهید، باید خلاقیت داشته باشید. از امروز می توانید برای آینده مالی خود برنامه ریزی کنید. در ضمن سعی کنید از حمایت و مشورت دیگران استفاده کنید.

آبان

ارتباط و معاشرت با دیگران، فعالیت اصلی زندگی امروز شما را تشکیل خواهد داد. به همین واسطه دوستی های تازه ای را آغاز خواهید کرد.حتی امکان اینکه در پروژه های کاری یک شراکت تازه داشته باشید هم وجود دارد. در مورد ایده های ذهنی خود با دیگران حرف بزنید. از آنها کمک و راهنمایی بگیرید. امروز تا چند روز آینده یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید، تحقیق و مطالعه است. در حوزه کار خود بیشتر دانش کسب کنید تا موفقیت های بیشتری برای خود رقم بزنید.

آذر

از امروز تا چند هفته آینده بسیار مراقب سلامت خود باشید. هر چه بدن سالم تری داشته بشید، خلاقیت بیشتری هم خواهید داشت. امروز ایده های ارزشمندی در ذهنتان نقش می بند، آنها را یادداشت  با فرد قابل اعتمادی مطرح کنید. برای تعطیلات پیش رو با شریک زندگی یا خانواده خود مشورت و برنامه ریزی کنید. سعی کنید این فرصت را به استراحت بگذرانید تا دوباره با انرژی بیشتر به کار برگردید. تغذیه سالم و مصرف میوه و سبزیجات را در دستور کار خود قرار هید.

دی

امروز خودتان را آماده کنید تا نقش سوپراستار ا اجرا کنید. امروز در مرکز توجه ها خواهید بود و همه حواسشان به شما هست و ارزش و احترام زیادی هم برای شما قایل هستند. امروز این شانس را دارید تا روحیات درونی خود را بدون هیچ ترسی بروز دهید. از امروز تا سه هفته دیگر همه چی بر وفق مراد خواهد بود. همه انرژی ها خوب هستند و شما نیز می توانید از بودن در کنار خانواده یا سفر رفتن نهایت لذت را ببرید.

بهمن

آیا آماده این هستید که دکوراسیون خانه را تغییر دهید؟ امروز تقریبا دلتان می خواهد همه بخش های خانه را تغییر دهید. بهتر است بخش های لازم را در اولویت قرار دهید. از اطرافیان و اعضای خانواده نیز کمک و مشورت فکری بگیرید. در خرج و مخارج خواسته های امروز خود بیشتر حواستان را جمع کنید. مثلا اگر لازم نیست، دیوار را رنگ نکنید و با شستن، رنگ و روی تازه ای به آن بدهید.

اسفند

امروز حس دوستانه زیادی دارید. دلتان می خواهد با همه وارد صحبت بشوید. اما این را بدانید که پیش از هم صحبتی با دیگران، اول طرف مقابل را بشناسید و سپس صمیمی شوید. امروز فرصت خوبی برای واقعیت بخشیدن به رویاها است. امروز بهتر است با مطالعه و تحقیق بر سطح دانش خود اضافه کنید.  رابطه عاشقانه شما بسیار خوب خواهد بود. با عشقتان برای سفر و تفریح برنامه ریزی کنید تا در روزهای تعطیل پیش رو، استراحت به همراه هیجان داشته باشید.