Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 24 اسفند ماه 93

فال روزانه 24 اسفند ماه 93

فروردین

امروز از خودتان زیاد سوال بپرسید. شاید پاسخ های عجیبی دریافت کنید. در میان این پرسش و پاسخ احتمالا با خواسته های واقعی و درونی خود مواجه خواهید شد که شاید تاکنون خودتان هم به آنها آگاه نبوده اید. همکاری و تکمیل کارها برای شما چه مفهومی دارد؟ چطور می توان شادی و هیجان زیاد را به زندگی خانوادگی وارد کرد؟ و سوال هایی از این قبیل، روحیات واقعی شما را برای خودتان مشخص می کنند. به این که دیگران چه می خواهند و چگونه فکر می کنند اصلا فکر نکنید. همیشه به قلب خود ایمان داشته باشید.

اردیبهشت

اینکه همیشه در یک حباب امن و دور از همه بایستید و تکان نخورید که نمی شود زندگی! در زندگی باید خطر کنید. باید شاد باشید و هیجانات متنوعی را تجربه کنید. امروز خوشبختانه این شهامت را دارید تا هیجانات درونی خود را بروز دهید و دقیقا بر اساس آنچه دلتان می خواهد رفتار کنید. چه اهمیتی دارد دیگران چگونه فکر یا قضاوت می کنند، مهم این است که شما از زندگی لذت ببرید. برای کشف دنیاهای جدید نقشه بکشید. تعطیلات پیش رو فرصت خوبی برای سفر، دیدن مکان های جدید و آشنایی با افراد تازه است.

خرداد

امروز با خودتان فکر کنید که آیا خواسته هایتان را برآورده کرده اید؟ آیا همیشه به دیگران و قضاوت آنها فکر کرده اید یا به خود و دلتان؟ اگر بیشتر نگرانی شما اطرافیان بوده اند، توصیه می کنیم از این روند دست بردارید. با خودتان صادق باشید. خواسته هایتان را بنویسید و برای اجرایی کردن آنها برنامه ریزی کنید. هیچ وقت برای آغاز دیر نیست. هیجان، شادی، آشنایی با افراد جدید، سفر و آشنایی با فرهنگ های تازه را در دستور کارهای خود قرار دهید. از همین امروز برای یک روند کاملا متفاوت در زندگی، استارت بزنید.

تیر

امروز فرصت خوبی برای سفر به گذشته ها است. البته قرار نیست در گذشته غرق شوید. فقط از اشتباه های خود درس بگیرید و برای آینده بهتر از آنها استفاده کنید. همیشه این را با خود تکرار کنید که روزهای بسیار خوبی در انتظار شما هستند. شما آفریده شده اید تا شادی و هیجان داشته باشید و با منطق و عقل، بهترین مسیرها را برای زندگی انتخاب کنید. اگر  امروز با دوستی بیرون بودید و مشکلی با هم پیدا کردید، سریع دعوا و مشاجره نکنید، کمی فکر کنید و ببینید دلیل آن چه بوده است. شاید مشکل از شما بوده.

مرداد

امروز باید منتظر هیجان و کار زیاد باشید. روحیه بسیار خوبی خواهید داشت و این کمک می کند تا خودتان را نیز بهتر بشناسید. اگر به تنهایی نمی توانید مشکلات موجود در زندگی را برطرف کنید، به مشاور و تراپیست مراجعه کنید تا راهکارهای مناسب را پیش روی شما قرار دهد. کمک گرفتن از دیگران اصلا خجالت ندارد. فرصت خوبی برای تمیز کردن خانه و سروسامان دادن به شمل ظاهری وسایل است. اما لازم نیست به خودتان فشار بیاورید و همه کارها را همین امروز انجام دهید.

شهریور

امروز باید بیشتر تلاش کنید تا آرام باشید. چون کمی احساساتی می شوید احتمال اینکه نتوانید به خوبی روی رفتارهای خود کنترل داشته باشید، زیاد است. خشم، حسادت یا واکنش های ناگهانی از جمله کارهایی است که احتمال دارد از شما سر بزند. بهتر است بیشتر وقتتان را تنها باشید زیرا این تیپ رفتارها برایتان شرمندگی و ناراحتی بر جای خواهند گذاشت. خوشبختانه با تمام شدن امروز، این حس های منفی هم از بین خواهند رفت.

مهر

امروز با یک زن دچار مشکل خواهید شد. پیش از اینکه بخواهید حرفی بزنید تا رفتار  واکنشی از خود نشان دهید، اول به خود و رفتارهای خود فکر کنید. بهترین کار این است که آرام باشید و با کسی وارد بحث نشوید. امروز بیشتر دوست دارید تنها باشید و به کارهای شخصی خود رسیدگی کنید. از این فرصت برای فکر کردن در مورد افکار و اهداف خود استفاده کنید تا تنهایی هایتان مفید سپری شوند.

آبان

امروز خیلی با وسواس واژه های خود را انتخاب کنید. اگر بتوانید کنترل بیشتری روی کارهای خود داشته باشید، بدون شک روز بهتری را تجربه خواهید کرد. اگر با کسی وارد بحث شدید، این را به یاد داشته باشید که هر حرف شما می تواند پایه گذار کدورت یا ناراحتی باشد، پس نفس عمیق بکشید و آرام باشید. پشت سر کسی غیبت نکنید و به دیگران نیز اجازه ندهید در حضور شما این کار را انجام دهند. بهترین کار این است که امروز ساکت باشید و با دیگران هیچ گونه معاشرتی نداشته باشید.

آذر

امروز زمان خوبی برای الهام گرفتن از رویدادها و اطرافیان است. اما خیلی هم خودتان را وقف آرزوها و خواسته هایتان نکنید که زندگی عادی را فراموش کنید. با سخت کوشی می توانید پاداش خوبی برای خود رقم بزنید که انگیزه بیشتری به شما می بخشد. امروز بیشتر روی مسایل کاری متمرکز هستید و می توانید کارها را به انجام برسانید. از این پروسه لذت ببرید و خود را به جریان زندگی بسپارید.

دی

امروز بسیار عاقلانه رفتار می کنید و خیلی خوب هم می دانید دقیقا چه کاری باید انجام بدهید. همه انرژی ها در اختیار شما هستند و می توانید ایده های خلاقانه و هنری خود را ارائه دهید. بسیار هم مورد استقبال قرار خواهند گرفت. این را به خاطر داشته باشید همیشه کار گروهی نتیجه بهتری برای شما دارد. گاهی لازم است یک قدم عقب بایستید و از دور موقعیت و کارهای خود را ببینید و بسنجید. حتی اگر کسانی هستند که دوستشان ندارید، سعی کنید به آنها احترام بگذارید تا به این ترتیب از بدرفتاری های خود شرمنده بشوند

بهمن

امروز از نظر روحی کمی پایین هستید و ممکن است عصبی و کلافه به نظر برسید. اما کنترل رفتارهای خود را داشته باشید. باید از تنش و هر نوع مشاجره ای دوری کنید. امروز فرصت های بسیار خوبی برای ایده پردازی دارید و می توانید در جمع های کاری مهارت های خود را به نمایش بگذارید. آغاز هر کاری کمی دشوار است اما سختی آن را تحمل کنید تا آینده خوبی برای خود رقم بزنید. از دوستان قابل اعتماد برای مشورت و کمک کاری استفاده کنید.

اسفند

هرگز فکر نکنید با حتی همفکری های کوچک می توانید دنیا را تغییر دهید. اما همچنان تاکید داریم که همکاری بهتر از تک‌روی است. شاید دوست داشته باشید در خانه و ظاهر آن تغییراتی ایجاد کنید، اما خیلی پول خرج نکنید. خستگی ها یا موانع نباید شما را از ادامه کار بازبدارند. همچنان به تلاش خود ادامه دهید. این را بدانید که فکرهای امروز شما بسیار خوب و منطقی هستند و راه درستی را می توانید در پیش بگیرید. از دوستان یا افرادی که به آنها اعتماد دارید، کمک بگیرید.