Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 23 اسفند ماه 93

فال روزانه 23 اسفند ماه 93

فروردین

دوباره از نو روی برنامه های خود تمرکز کنید. برخی از آنها مشکلاتی دارند که باید برطرف شوند. نظم و سازمان دهی مسایلی هستند که در این روزهای آخر سال بیش از همه به آنها نیاز دارید. اهدافی که تعیین کرده اید را با افراد قابل اعتماد در میان بگذارید و نظر آنها را جویا شوید. برای سفر و تفریحات خود نیز برنامه های دقیق و درست بچینید و بر اساس آنها پیش بروید. بد نیست به خواسته های قدیمی خودتان رجوع کنید و از میان آنها بهترین ها را بیرون بکشید، آپ‌دیت و برای آنها مجددا برنامه ریزی کنید.

اردیبهشت

همیشه پس انداز کردن برای آینده هم خوب نیست. گاهی باید دست به جیب بشوید و از لحظه های کنونی زندگی لذت ببرید. امروز با قدرت ذهنی خوبی که دارید می توانید برنامه ریزی درستی برای سال جدید داشته باشید که علاوه بر پس انداز، مملو از تفریح و خوش گذرانی نیز باشد. این کار بسیاری از استرس های درونی شما را نیز از بین می برد. اگر قسط یا وامی دارید، خیلی خوب است که برنامه مالی خود را بر اساس آنها تنظیم کنید تا فکرتان از بابت مشکلات مالی، راحت شود. امروز شانس خوبی هم برای سرمایه گذاری خواهید داشت.

خرداد

شاید خیال کنید که خودتان از عهده همه کارها بر می آیید و فقط با اکتفا به فکر و ایده های خود می توانید مسایل و مشکلات کنونی را از بین ببرید. اما ما به شما می گوییم این کاملا اشتباه است. حتما با شریک عاطفی خود یا اعضای خانواده مشورت و صحبت کنید. مطمئن باشید چند فکر در کنار هم، راه حل های کاربردی تر و بسیار بهتری می سازند. زندگی عاطفی شما با کمی مشکل و سوتفاهم همراه شده است. برای برطرف کردن آن باید هر دو در یک وضعیت آرام و بدون تشنج با هم حرف بزنید و خواسته هایتان را مطرح کنید. با نادیده گرفتن آنها فقط طول مدت این ناراحتی را بیشتر می کنید.

تیر

قرار نیست با کسی رقابت کنید. قرار نیست راه یکه بقیه رفته اند را شما هم بروید. هرکسی باید بر اساس شرایط زندگی خود برای آینده و مسایل مالی برنامه ریزی کند. شاید نتوانید بهترین ها را داشته باشید اما می توانید تا اندازه زیادی به اهداف و خواسته های خود نزدیک شوید. همه این مسایل در گرو برنامه ریزی و مشورت با دیگران است. امروز وقتی را هم برای ورزش و یوگا اختصاص دهید. با رسیدگی به جسمتان روحیه بهتری را هم برای خود به ارمغان می آویرد و این مساله روی رابطه عاطفی شما تاثیر مستقیم دارد.

مرداد

هیچ کاری خوشایندتر از این نیست که در بزرگسالی و در میان مشکلات عادی زندگی، همچنان شاد و سرحال بودن خود را نیز حفظ کنید. به کارهای خود جنبه طنز ببخشید تا با انرژی بیشتر و روحیه بهتر درآمد کسب کنید. امروز این فرصت را دارید تا برای آینده مالی بهتر برای خود تصمیم گیری کنید. بر  اساس س انداز و ذخیره مالی خود، برای سال آینده برنامه ریزی مالی داشته باشید. اگر از الان به فکر درست خرج کردن باشید، بدون شک سالی پر از موفقیت را آغاز خواهید کرد. امروز فرصتی را به خودتان اختصاص دهید تا بهترین راه برای ایجاد تعادل در زندگی را بیابید. شاد بودن مهم ترین چیزی است که باید در اولویت قرار دهید.

شهریور

امروز از رویا و تخیل بیرون بیایید. با دقت بیشتری به خود، زندگی و اطرافیان نگاه کنید. ببینید کدام یک از کارهایی که در حال انجام آن هستید واقعا لازم و کدام یک لازم نیستند. بهترین فرصت برای یافتن تعادل و زیبایی های زندگی، امروز است. نگاه عاقلانه و دقیقی که امروز به مسایل دارید به شما کمک می کند تا مسایل منفی و غیرضروری را از زندگی خود دور و حذف کنید. امروز پس از مدت های طولانی می توانید همه استرس ها را از بین ببرید. آستین ها را بالا بزنید و با انرژی زیاد، لبخند و برنامه ریزی درست و دقیق وارد سال جدید بشوید.

مهر

همیشه رابطه های قلبی و احساسی که دوطرفه هستند، حال آدم را خوب می کنند. شما امروز شانس تجربه این حس خوب را دارید. با قلبی مهربان با دیگران ارتباط برقرار می کنید و محبت و لبخندهای شیرین آنها را دریافت خواهید کرد. اگر در جمع دوستان کسی خواست غیبت یا شایعه‌پراکنی را آغاز کند، خیلی رک و راحت از او خواهش کنید دست از این کار بردارد. لازم نیست در درون، خودخوری کنید. حتی می توانید از آن جمع جدا شوید زیرا امروز کارهای مهمی برای انجام دارید و نباید وقتتان در چنین مجالسی هدر برود. به برنامه ریزی های دقیق  و درست در مورد مسایل کاری، مالی و زندگی شخصی خود فکر کنید.

آبان

پول خرج کردن با برنامه ریزی چندان کار ساده ای نیست. اما خوشبختانه شما امروز این شانس را دارید تا یک برنامه مالی درست برای خود تعیین کنید تا همه چیز درست و دقیق مطابق آن چه می خواهید و لازم است، پیش برود. به جای اینکه الکی پول هایتان را برای کفش و لباس های اضافه هزینه کنید، آنها را در یک حساب بانکی بگذارید تا سود به آنها تعلق بگیرد. برای خودتان یک هدف مشخص کنید تا به شوق رسیدن به آن هدف، از هزینه های غیر ضروری دست بردارید و بتوانید در مسیر درست مالی قرار بگیرید.

آذر

امروز بهترین زمان برای نگاه به گذشته است. چند سال اخیر زندگی خود را به یاد بیاورید. این یادآوری بزرگ ترین کمک را به شما خواهد کرد. وقتی همه اشتباهات قدیم خود را به یاد بیاورید، دیگر دوست ندارید آنها را تکرار کنید. امرو زدر یک فاز فکری کاملا منطقی هستید و بهترین فرصت برای برنامه ریزی های درست و کاربردی برای زندگی است. چیزی به آغاز سال جدید نمانده است. از این زمان برای تعیین اهداف جدید و تغییر ساختار کنونی زندگی بهره بگیرید. روی افکار، واسته ها و رویاهای خود تمرکز کنید. هر چه بیشتر به رویاهای خود فکر کنید، اشتیاق بیشتری برای داشتن آنها خواهید داشت و همین محرکی برای رسیدن به آنها است.

دی

امروز زمانی را به خود اختصاص دهید. مغزتان را شخم بزنید و همه رویاها، خواسته ها و مواردی که در خود دارد را بیرون بریزید. باید از میان آنها، بهترین ها را جدا کنید و کنار بگذارید. بقیه که فقط فضای ذهن شما را اشغال کرده اند را دور بریزید. از عقاید و باورهای محدودکننده دست بردارید. امروز فرصت خوبی برای برنامه ریزی آینده است. با نگاه به گذشته و درس گرفتن از اشتباه های خود، مسیری تازه برای خود و زندگیتان تعیین کنید. فرصت های زیادی پیش روی شما قرار دارند. ذهنتان را از منفی ها دور کنید تا درهای جدید را ببینید و وارد شوید.

بهمن

انسان زمانی می تواند بهترین ایده های خود را ارائه دهد که ذهن باز داشته باشد و با خودش هم صادق باشد. وقتی بدنید که دقیقا از زندگی چه می خواهید و به کجا می خواهید برسید، خیلی بهتر و درست تر می توانید برنامه ریزی کنید. اگر نمی خواهید با دیگران در مورد برنامه هایتان حرف بزنید، اشکالی ندارد، با صدای بلند برای خود بگویید. این گفت‌وگو شما را مشتاق می کند تا برای رسیدن به خواسته هایتان بیشتر تلاش کنید. همیشه لبخند بر لب داشته باشید. این را به یاد داشته باشید اگر شما به دیگران لبخند هدیه کنید، آنها نیز همین کار را خواهند کرد.

اسفند

امروز ساعاتی را به خود اختصاص دهید تا در روزهای پایانی سال، نگاه دقیق و درستی از زندگی خود داشته باشید. باید به گذشته ها فکر کنید و اشتباهات خود را بیرون بکشید. این هدف را برای خود بگذارید که قرار نیست دوباره اشتباه های قبل تکرار شوند. این هدف در همه بخش های زندگی، کار و مسایل مالی باید اجرا شود. برای سال آینده خود چشم‌انداز وسیعی تعیین کنید. بر  اساس توان مالی، سرمایه گذاری کنید . از دیگران هم در این مسیر کمک و مشورت بگیرید. این را هم به یاد داشته باشید اگر به دیگران خوبی کنید از طرف آنها هم خوبی دریافت خواهید کرد.