Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 11 اسفند ماه93

فال روزانه 11 اسفند ماه93

فروردین

امروز  فشار کاری و ضرب‌الاجلی که برایتان تعیین شده است، استرس زیادی به شما وارد می کند. بهتر این است که امروز بیشتر به ندای قلب خود گوش کنید. این باعث می شود تا خلاقیت شما بیشتر شود. امروز صبح زود از خواب بیدار شوید. ناهار کامل صرف کنید. در صورت ضرورت، برنامه های عصر خود را کنسل کنید و بیشتر در تنهایی خود به رویاهایتان فکر کنید. مطمئن باشید دوستان عذر شما را خواهند پذیرفت و نیاز به تنهایی شما را درک خواهند کرد.

اردیبهشت

احساس می کنید زیاد کار می کنید؟ اما شاید در واقعیت این طور نباشد. انرژی های امروز این طور است که گویا بیش از اندازه کار می کنید. همه چیز بیشتر از واقعیت به نظرتان می رسد. پس خیلی به آن بها ندهید و خودتان را در دام این افکار گرفتار نکنید. اگر اطرافیان نقدی به شما می کنند به جای واکنش منفی نشان دادن لبخند بزنید و در تنهایی خود به آن فکر کنید. به رویدادهای زندگی خود فکر کنید. ببینید جای کارتان ایراد دارد و آن را برطرف کنید. برای این موضوع به چند ساعت تنهایی و فکرهای عمیق نیاز دارید.

خرداد

رویاپردزی خیلی کیف دارد، این طور نیست؟ در دنیای خیال می توانید شادی هایی که لازم دارید را تجربه کنید. اما از واقعیت هم دور نشوید. موقعیت کنونی خود را با چشم‌اندازها و رویاهای خود مقایسه کنید. راهی برای رساندن خیال به واقعیت پیدا کنید. این را به یاد داشته باشید برای محقق شدن اهداف، زمان نیاز است. عجله و شتاب را کنار بگذارید. امید خود را در هیچ حالتی از دست ندهید. برای اهدافتان مسیرهای کوتاه بیابید و مرحله به مرحله مسایلی که باید را انجام دهید.

تیر

امروز زمان شانس شما است. پول بزرگی به دستتان می رسد. می توانید با این انرژی خوب، برای آینده بهتر برنامه ریزی و رویاپردازی داشته باشید. در را به روی فرصت های جدید باز بگذارید. برای تحقق آنها به تلاش زیاد نیاز دارد. ناامید یا خسته نباشید. راهی که مطمئن هستید درست است را به جلو پیش ببرید. باید قوی باشید تا به آن چیزی که می خواهید دست پیدا کنید. شما استعدادهای خوبی دارید که نباید از آنها غافل شوید.

مرداد

امروز باید اعتماد به نفس و امید خود را در هر حالتی حفظ کنید. اگر پروژه ای را قبول کرده اید، سختی های آن را نیز تحمل کنید. برای خود هدف های بزرگ تعیین کنید و با انرژی زیاد برای تحقق آن تلاش کنید. شجاعت داشته باشد. اگر اطرافیان جلوی پای شما سنگ‌اندازی می کنند، خیلی سخت نگیرید. حتی پس از زمین خوردن دوباره بلند شوید و از نو شروع کنید. مطمئن باشید امروز همه چیز خوب پیش خواهد رفت. فقط باید حواستان جمع باشد و تغییرات مثبت در زندگی ایجا کنید.

شهریور

امروز تحسین کردن دیگران و حمایت از آنها برایتان بسیار راحت تر از دریافت این احساس است. اما جای نگرانی نیست. انسان گاهی دچار تضادهای درونی می شود و این مساله امروز در شما پدید آمده است. به جای فکر کردن به مسایل منفی، دایم با خو تکرار کنید: «من خوب هستم». از همین امروز برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی تلاش کنید. برنامه های تازه بگذارید. اگر کسی به شما پیشنهاد کمک کرد، با آغوش باز بپذیرید. وقتی حمایت دیگران را قبول کنید، بسیاری از بار فکریتان کم خواهند شد و انسانی و مهربانی های بیشتری در اطرافیان خواهید دید.

مهر

کارهای گروهی هیشه نتیجه بهتری دارند. کارهایی که با هفکری و همکاری همه جانبه انجام می شوند، خستگی و فشار کمتری هم در بر دارند. امروز یخ ارتباط های خود را بشکنید. بیشتر به دوستان نزدیک شوید. برخلاف تصورتان، امروز متوجه خواهید شد چقدر در جمع ها راحت تر می توانید رفتار کنید و با دیگران تعامل داشته باشید. فرصت هایی که برایتان پیش می آیند را نادیده نگیرید. کمی تنهای و فکر هم برایتان خوب است. امروز می توانید میان خیال و واقعیت پل بزنید.

آبان

امروز زمان هدف گذاری است. به واسطه انرژی های خوب، می توانید برای آینده بهتر و ایجاد تغییر، برنامه ریزی کنید. گرد و غبار را کنار بزنید و واقعیت را با چشمان باز ببینید. اگر دیگران درصدد کمک به شما بودند، آن را با آغوش باز قبول کنید. از این مساله خجالت نکشید. همفکری و همکاری مزایای بیشتری برای شما دارد. در جلسه های کاری یا جمع های دوستانه شرکت کنید. نظرات بقیه را بشنوید. لازم نیست خودنمایی کنید، همین که راه های تازه ای را یاد بگیرید برایتان کافی است.

آذر

امروز به واسطه انرژی ها، این شهامت را پیدا خواهید کرد تا روند عادی زندگی خود را تغییر دهید. بهترین فرصت برای کشف دنیای درونی شما، امروز است. امروز شهامت ریسک کردن را داشته باشید. شاید برای این مساله ایده خاصی نداشته باشید اما همین که وارد مسیر بشوید، از زیر و بم آن برای هدایت خود به مسیر درست را پیدا خواهید کرد. امروز زمان خوبی برای تغییر زندگی عادی است. می توانید با خودتان صادق باشید و ببینید احساس واقعی شما چپیست.

دی

امروز می توانید مزه موفقیت و پول زیاد را بچشید. همیشه میان خیال و واقعیت تفاوت زیادی است. امروز این شانس را دارید که میان آنها پل بزنید و دنیای خیالی خود را واقعی کنید. به کار فقط به عنوان منبع درآمد نگاه نکنید. از آن لذت هم ببرید. همکاری و تعامل خود را با اطرافیان بیشتر کنید. حتی می توانید برای آغاز یک کار جدید برنامه ریزی کنید. اگر دیگران دست یاری به سوی شما دراز کردند، آن را رد نکنید. بگذارید نظرات دیگران نیز در زندگی شما نقش داشته باشند.

بهمن

مراقب چیزهایی که آرزو می کنید، باشید. امروز می توانید احساس های واقعی خود را کشف کنید. به نیازهای واقعی خود توجه کنید. دنیای واقع که اکنون در آن هستید  و وضعیت خود را بررسی کنید و آن را با دنیای خیال تطبیق دهید. آیا راهی برای اتصال آنها وجود دارد؟ بلی. امروز می توانید راهی برای سفر به دنیای درونی پیدا کنید. البته غرق شدن در خود نباید شما را از اجتماع دور کند. همچنان همکاری خود را ادامه دهید. از نقد و ایرادهای اطرافیان ناراحت نشوید و از آنها برای ارتقا موقعیت روحی خود استفاده کنید.

اسفند

باید زندگی خود را به سمت سلامت بیشتر هدایت کنید. از عادت های مضر دست بردارید. کمی بیشتر به خود توجه کنید. اگر در مسیر پیشرفت خود با موانع مواجه شدید، سریع ناامید نشوید. بگذارید دیگران به شما کمک کنند. از مشورت و همفکری آنها بهره بگیرید. شما به تغییر نیاز دارید و این تغییر تنهایی به دست نمی آید. رویاپردازی بد نیست اما نباید شما را از دنیای واقعی جدا کند.