Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی همدان از قدرت‌های برتر هاکی کشور است

همدان از قدرت‌های برتر هاکی کشور است

رییس فدراسیون هاکی کشور گفت: همدان جزو قدرت‌های برتر این رشته ورزشی در کشور است و همواره شاهد درخشش هاکی بازان این استان در میادن ملی و بین المللی بوده‌ایم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، بهرام قدیمی شنبه شب در مراسم افتتاح آکادمی بین‌المللی هاکی شهید بهشتی همدان افزود: این استان همواره جزو مدعیان هاکی در بخش بانوان و آقایان است و توانسته به قطب پرورش استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی تبدیل شود.
وی با اشاره به اختصاص تجهیزات ورزشی هاکی به همدان خاطرنشان کرد: این استان همواره در جایگاه‌های برتر قرار دارد و شایسته حمایت است.
قدیمی با بیان اینکه حمایت از هیات‌های هاکی استان‌ها در دستور کار فدراسیون قرار دارد، گفت: در راستای توسعه ورزش هاکی در همدان، بخشی از تجهیزات موردنیاز ورزشکاران را اختصاص خواهیم داد.
رییس فدراسیون هاکی با تاکید بر ضرورت فعال‌شدن هاکی بانوان به ویژه در بخش هاکی چمنی و همچنین هیات‌های هاکی شهرستان‌های همدان اظهار داشت: هاکی سومین رشته پرطرفدار ورزش جهان است و باید زمینه‌های گسترش این ورزش در کشور را فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه امروزه ارتقا سطح آموزشی و دوره‌های مهارت‌افزایی فدراسیون هاکی در دستور کار است، گفت: دوره‌های داوری و مربیگری هاکی در کشور باید افزایش پیدا کند و البته برنامه ریزی هدفمند را پایه ریزی کرده‌ایم.
قهرمانان سابق وزنه‌برداری جهان نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه امروز برنامه‌های خوبی در راستای توسعه هاکی کشور و استان همدان تدارک دیده شد که جای امیدواری دارد.
حسین رضازاده با بیان اینکه درد ورزشی‌ها را ورزشکاران و قهرمانان می‌دانند، گفت: حمید سیفی مدیرکل ورزش همدان چندین سال در قامت ملی پوش کشتی برای کشور ایثار و قهرمانی کسب کرده و امیدواریم رشته‌های مختلف ورزشی در این استان فعال شوند و آن‌هایی که فعال هستند توسعه پیدا کنند.
وی با تاکید بر اینکه آکادمی بین‌المللی هاکی شهید بهشتی همدان ظرفیت برگزاری اردوهای ملی و فراملی را دارد، گفت: هاکی همدان در بخش بانوان و آقایان در کشور حرف اول را می‌زند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن