Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی

فعالیت ورزشی را به صبح یا شب منتقل کنید

عضو هئیت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران در خصوص فعالیت فیزیکی در فصل تابستان، گفت: ضرر ورزش و فعالیت فیزیکی در ساعات گرم تابستان و سر ظهر بسیار  بیشتر از فواید آن است و بهتر فعالیت ورزشی خود را در این ایام به صبح زود و شب منتقل کنیم.

فعالیت دوباره واترپلو همدان پس از ۱۰ سال تعطیلی

ورزش واترپلو این استان پس از ۱۰ سال تعطیلی، با تلاش مجموعه هیات و مربیان این رشته فعال شد.

اعتبار تکمیل سالن باستانی بین‌المللی همدان تامین می‌شود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر ورزش جهت اختصاص اعتبار برای تکمیل سالن باستانی بین‌المللی همدان و سالن ورزشی فامنین، جورقان و قهاوند را صادر کرد.

سرمربی پاس همدان انتخاب شد

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: با نظر نهایی اعضای کمیته فنی تیم پاس، هادی گل محمدی به عنوان سرمربی فصل جدید این تیم انتخاب شد.

آخرین وضعیت پرونده فوت بوکسور ملایری

پس از برگزاری نخستین جلسه از کارگروه بررسی پرونده درگذشت بوکسور ملایری، اعلام نتیجه نهایی توسط این کارگروه به پس از اعلام نظر پزشکی قانونی موکول شد.

انتخاب سرمربی پاس همدان تا پایان تیرماه

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه تا آخر تیرماه سرمربی پاس در فصل جدید انتخاب خواهد شد، تصریح کرد: پس از انتخاب سرمربی نزدیک به دو ماه برای آماده‌سازی تیم پاس جهت حضور موفق در فصل پیش‌رو فرصت داریم.

اعتبار تکمیل بزرگترین زورخانه کشور در همدان تامین شد

مدیرکل ورزش وجوانان همدان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبارات لازم برای ساخت و تکمیل بزرگترین زورخانه کشور در این استان تامین شده است.

یکصد مربی فوتبال همدان مجاز به فعالیت در مدارس تابستانی هستند

دبیر هیات فوتبال همدان گفت: یکصد مربی فوتبال این استان جواز فعالیت در مدارس آموزشی فصل تابستان را کسب کردند.

ترافیک در مدارس فوتبال همدان؛ هیجان ۱۰ هزار نوآموز در مستطیل سبز

فوتبال به عنوان پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی در همدان این روزها نزد خانواده‌ها به ویژه نونهالان و نوجوانان از استقبال بسیار خوبی برخوردار است و توانسته بیشترین جمعیت ورزشکار را به خود جلب کند.

سقف ظرفیت مدارس فوتبال همدان ۱۰۰ نفر تعیین شد

دبیر هیات فوتبال همدان گفت: سقف ظرفیت مدارس فوتبال برای آموزش بازیکنان رده‌های سنی پایه همدان در هر سانس حداکثر یکصد نفر تعیین شد.

اماکن ورزشی همدان تعطیل شد

سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: تمامی اماکن ورزشی همدان به دلیل ضایعه جانسوز شهادت خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان تعطیل شد.

فوتبال همدان 2 سهمیه خود را در لیگ 2 حفظ کرد

با پایان لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور و بقای دو تیم پاس و آریان، فوتبال همدان فصل آینده را نیز با دو نماینده در لیگ دسته دوم آغاز می‌کند.

همدان با ۶ کشتی‌گیر به جام تختی می‌رود

رئیس هیات کشتی استان همدان از اعزام ۶ گوش‌شکسته به رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی خبر داد.