Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی بی‌پولی پاشنه آشیل پاس همدان

بی‌پولی پاشنه آشیل پاس همدان

اعضای کادر فنی و بازیکنان پاس همدان با گذشت پنج هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، هنوز مطالبات مالی خود را دریافت نکرده‌اند و بی‌پولی همچنان پاشنه آشیل این تیم است.

به گزارش "همدان نیوز"، تیم پاس در شرایطی عصر امروز /پنجشنبه/ در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان ویستاتوربین تهران است که بازیکنان به دلیل مشکلات مالی حال و روز خوشی ندارند.

با وجود وعده‌های رنگارنگ مدیران باشگاه پاس مبنی بر پرداخت مطالبه مربیان و بازیکنان، هنوز اقدامی صورت نگرفته و مدام امروز و فردا می‌شود.

با این حال اعضای تیم پاس در پنج هفته گذشته مقابل حریفان قدرتمند خود به میدان رفتند و حاصل نتایج به کسب یک برد، ۲ تساوی و ۲ شکست انجامید.

تیمی که قرار بود امسال با تغییرات مدیریتی طلسم ناکامی‌های گذشته خود را بشکند و این بار زمینه صعودش به لیگ دسته یک فوتبال کشور فراهم شود اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

قرار گرفتن پاس در رتبه نهم جدول در شرایطی است که این تیم با تلاش کادر فنی جوانش در صورت حل مشکلات مالی توان پیوستن به جمع مدعیان را دارد.

نبرد با قعرنشین

پاسی‌ها در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور باید به مصاف ویستاتوربین قعرنشین جدول رده‌بندی مسابقات بروند، تیمی که امسال از لیگ یک سقوط کرد و با سپری شدن پنج هفته از بازی‌ها، حال و روز خوشی در جدول رده‌بندی ندارد و گزینه سقوط است.

ویستایی‌ها تاکنون موفق به برد نشده‌اند و از چهار بازی به ۲ تساوی و ۲ شکست رسیدند تا با تنها ۲ امتیاز در قعرجدول گروه یک قرار بگیرند لذا کادر فنی این تیم در تلاش است تا به نخستین برد این فصل خود دست یابد و بتواند از بحران قعرنشینی خارج شود؛ تیمی که همچنان در شوک سقوط از لیگ یک قرار دارد.

نماینده تهران در این مسابقات تاکنون هفت بار گل دریافت کرده‌اند و نشان می‌دهد که در خط دفاعی با مشکل مواجه هستند.

تلاش پاس برای بازگشت به جمع مدعیان

شاگردان هادی گل محمدی اگرچه در پنج بازی گذشته خود پنج امتیاز و تنها یک برد کسب کرده‌اند اما فاصله آن‌ها با صدرجدول تنها پنج امتیاز است و می‌شود در دیدارهای باقی مانده جبران کرد.

این تیم امسال بازیکنان خوبی را جذب کرده اما از نظر روحی در شرایط خوبی قرار ندارند چرا که با گذشت بیش از ۲ ماه  از حضورشان در تیم پاس همچنان پولی دریافت نکرده‌اند.

پاس امسال بازیکنان خوبی را جذب کرده اما از نظر روحی در شرایط خوبی قرار ندارند چرا که با گذشت بیش از ۲ ماه از حضورشان در تیم پاس همچنان پولی دریافت نکرده‌اند.

با این حال محمد آرتیمانی سرپرست تیم تلاش کرده تا بازیکنان و مربیان درگیر حواشی نشوند به امید اینکه مدیران باشگاه مشکلات را برطرف کنند.

پاس در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند به چند پله در جدول رده‌بندی گروه یک صعود کند و در شرایط امتیازی بهتری قرار بگیرد.

بازی پاس در هاله‌ای از ابهام

با وجود چندین ساعت مانده به برگزاری دیدار تیم‌های پاس همدان و ویستاتوربین تهران، هنوز هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مسابقات انجام نشده است و اعضای این تیم همچنان منتظر پرداخت مطالبات مالی خود هستند و از سوی دیگر براساس قوانین باید تیم میزبان نسبت به حضور نیروی انتظامی و اورژانس در این مسابقه هماهنگی کند.

گویا بدهی‌های پاس فقط بابت مطالبه بازیکنان و مربیان نیست و باید سایر بدهی‌هایی که به عوامل اجرایی خارج از زمین بازی وجود دارد نیز تسویه شود.

بازی ۲ تیم امروز و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج همدان آغاز می‌شود و انجام این مسابقه با توجه به پاسخگو نبودن مدیران باشگاه مبنی بر پرداخت بدهی‌های ضروری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن