Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اجازه نمی دهم جوانان زیر سایه ورزش قرار بگیرد

اجازه نمی دهم جوانان زیر سایه ورزش قرار بگیرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همدان باید در مجمع ملی سازمان های مردم نهاد صاحب جایگاه شود، گفت: نگاه ویژه به حوزه جوانان دارم و به هیچ وجه نخواهم گذاشت این حوزه زیر سایه ورزش قرار بگیرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اعضای مجمع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان پیش از سفر به کرمان و حضور در انتخابات مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار محرم روزبه معاون فرهنگی و امور جوانان گزارشی از فعالیت حوزه جوانان ارائه کرد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: جوانان نیرومند ترین سرمایه های جامعه هستند و ما شاهد نقش تاثیرگذار آنها در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی هستیم.

وی اظهار داشت: شعار من در حوزه جوانان، "جوان باوری، جوان محوری و جوان یاوری" است بنابراین باید جوانان را با همه ارزش های آنها باور کنیم و این شعار در همدان عملی شود.

محسن جهانشیر تصریح کرد: باید جوان امروز را باور به او اعتماد کنیم و در مقابل جوانان باید دارای روحیه مطالبه گری باشند و اگر دیدند مسئولی در حوزه خود کم کاری می کند باید به او تذکر دهند.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه کشور در گرو توجه به نسل جوان و اعتماد به این نسل است، گفت: اگر جوانان مورد اعتماد جامعه قرار گیرند احساس مسئولیت بیشتری نسبت به خود، خانواده و جامعه خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر اینکه اين حق جوان است كه در جامعه شاد باشد و از زندگى خود لذت مشروع ببرد، گفت: یکی از وظایف سازمان های مردم نهاد توجه به ایجاد شادی و نشاط در جامعه است.

وی با بیان اینکه نباید حوزه جوانان زیر سایه حوزه ورزش قرار بگیرد، افزود: نگاه ویژه به حوزه جوانان دارم و به هیچ وجه نخواهم گذاشت این حوزه زیر سایه ورزش قرار بگیرد.

جهانشیر با اشاره به برگزاری مجمع ملی سمن‌های جوانان کشور در کرمان، اظهار داشت: اعضای مجمع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان همدان باید حضوری فعال در این انتخابات داشته باشند و همدان باید در عرصه کشوری صاحب جایگاه و کرسی شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن