Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی پنجمین المپیاد ورزشی در مدارس همدان برگزار می‌شود

پنجمین المپیاد ورزشی در مدارس همدان برگزار می‌شود

پنجمین دوره المپیاد ورزش درون مدرسه ای با شعار دانش آموز فعال، مدرسه شاد و جامعه سالم در مدارس استان برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، عبداله جعفری با تأکید بر اهمیت پرورش نسلی شاداب و بانشاط در طول دوران رشد که جزء اهداف سند تحول بنیادین به شمار می رود، گفت: یکی از برنامه های مکمل درس تربیت بدنی در مدارس، المپیاد ورزش درون مدرسه ای است که با برگزاری بازی ها و مسابقات ورزشی درون کلاسی و بین کلاسی با لحاظ قرار دادن شرایط اقلیمی، امکانات موجود در مدارس و علاقمندی دانش آموزان در راستای دسترسی به اهداف تخصصی تربیت بدنی در مدارس برگزار می شود .

وی افزود: یکی از ویژگی های این رویداد تأکید بر مدرسه محوری است که اجرای آن آثار مطلوب خود را در ایجاد نشاط و روحیه بین دانش آموزان و کشف و هدایت استعداد های ورزشی آنها بروز داده است.

جعفری بهره گیری از ظرفیت انجمن های ورزشی مدارس را جزء ویژگی های برگزاری این المپیاد خوانده و تاکید کرد: تلاش می کنیم از ظرفیت خود دانش آموزان برای بهره گیری و تحکیم شخصیت آنها بهره مند شویم .

این مقام مسوول یاد آور شد: تفاهم ما برای سال تحصیلی جاری پوشش 35 درصدی جمعیت دانش آموزی استان است، اما با توجه به استقبال چشمگیر دانش آموزان و همکاران فرهنگی ما انتظار می رود این برنامه مفید با عملکرد بهتری تا پایان سال تحصیلی به سرانجام برسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن