Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بستری ۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های همدان

بستری ۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های همدان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از بستري 500 بيمار كرونايي در استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ابراهيم جليلي افزود: هم اكنون 500 بيمار مبتلا به كوويد 19 در بيمارستان هاي استان بستري هستند و روزانه 450 تا 500 نفر بيمار به شكل سرپايي ويزيت مي شوند.
وي تأكيد كرد: در حال حاضر ما پيك چهارم را پشت سر گذاشتيم و با يك شيب ملايم، روند كاهشي مراجعه بيماران به بيمارستان و موارد فوتي را داريم، اما اگر مردم شيوه نامه هاي بهداشتي را رعايت نكنند بايد منتظر پيك پنجم بيماري باشيم. معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي استان همدان با بيان اينكه در تمام مراكز درماني بخشي را براي بستري موقت در نظر گرفتيم، تصريح كرد: 20 تا 30 درصد بيماران، افرادي با وضعيت متوسط هستند كه نياز به اكسيژن ندارند و تنها بايد براي تزريق دارو به شكل روزانه تا پنج روز به اين مراكز كه در اورژانس بيمارستان ها است، مراجعه كنند.
دکتر جليلي افزود: بيمارستان صحرايي در محوطه بيمارستان شهيد بهشتي همدان در همين زمينه احداث شده و اين كار به ما كمك كرد تا با بستري موقت بيماران در اين بخش ها بتوانيم تخت ها را براي بيماران بدحال مديريت كنيم.
معاون درمان دانشگاه با اشاره به اينكه از نظر تجهيزات بيمارستاني و دارو مشكلي در استان نداريم و مي توانيم بيماران را پوشش دهيم، گفت: در پيك چهارم 6599 بيمار به شكل موقت و سرپايي در بيمارستان هاي استان بستري شدند.
وی در خصوص واكسيناسيون كادردرمان نيز افزود: تمام افراد شاغل در حوزه بهداشت و درمان استان واكسينه شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن