Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ویزیت سرپایی روزانه ۵۰۰ بیمار کرونایی در همدان

ویزیت سرپایی روزانه ۵۰۰ بیمار کرونایی در همدان

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی همدان از ويزيت روزانه 500 بيمار كرونايي به صورت سرپايي در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دكتر ابراهيم جليلي اظهار كرد: در حال حاضر 500 بيمار مبتلا به كوويد 19 در بيمارستان هاي استان بستري هستند و روزانه 450 تا 500 نفر بيمار به صورت سرپايي ويزيت مي شوند.
وي ادامه داد: در حال حاضر ما پيك چهارم را پشت سر گذاشتيم و با يك شيب ملايم، روند كاهشي مراجعه بيماران به بيمارستان و موارد فوتي را داريم اما اگر مردم پروتكل هاي بهداشتي را رعايت نكنند بايد منتظر پيك پنجم بيماري باشيم.
دکتر جليلي با بيان اينكه در تمام مراكز درماني بخشي را براي بستري موقت درنظر گرفتيم، توضيح داد: 20 تا 30 درصد بيماران، افرادي با وضعيت متوسط هستند كه نياز به اكسيژن ندارند و فقط بايد براي تزريق دارو به صورت روزانه تا پنج روز به اين مراكز كه در اورژانس بيمارستان ها است، مراجعه كنند.
وي اضافه كرد: بيمارستان صحرايي در محوطه بيمارستان شهيد بهشتي همدان نيز در همين راستا احداث شده و اين كار به ما كمك كرد تا با بستري موقت بيماران در اين بخش ها بتوانيم تخت ها را براي بيماران بدحال مديريت كنيم.
دکتر جليلي با اشاره به اينكه از نظر تجهيزات بيمارستاني و دارو مشكلي در استان نداريم و مي توانيم بيماران را پوشش دهيم، خاطرنشان كرد: در پيك چهارم 6599 بيمار به صورت موقت و سرپايي در بيمارستان هاي استان بستري شدند.
معاون درمان دانشگاه در پايان در رابطه با واكسيناسيون كادردرمان يادآور شد: تمام افراد شاغل در حوزه بهداشت و درمان استان واكسينه شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن