Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی همدانی‌ها 15 میلیارد تومان صدقه دادند

همدانی‌ها 15 میلیارد تومان صدقه دادند

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: مردم خیر همدانی سال گذشته  14 میلیارد  و 966 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، پیمان ترکمانه با بیان اینکه صدقات در سال قبل نسبت به مدت مشابه در سال 98 با  29 درصد رشد همراه بوده است، گفت: در سال 99، مردم شریف و سخاوتمند استان بیش از14 میلیارد و 966 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

ترکمانه گفت: منطقه یک همدان با پرداخت 3 میلیارد و 280 میلیون تومان بیشترین میزان پرداخت صدقه را داشته است.

وی تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش میزان گردش وجه نقد در جامعه در تلاش هستیم تا با دریافت صدقات مردم شریف و نیکوکار استان از طریق روش‌های نوین و غیرحضوری، خدمات شایسته‌تری را به نیازمندان عزیز ارائه نموده و شرایط پرداخت صدقات را برای عموم هم استانی‌های عزیز تسهیل نماییم.

ترکمانه با تشریح روش‌های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک‌های مردمی، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی ۸۸۷۷، واردکردن کد #۰81*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با  استفاده از اپلیکشن های سکه و سنا نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده، ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن