Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت راه‌اندازی شد

سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت راه‌اندازی شد

مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: با توجه به اجرای طرح ملی جایگزینی نسخه نویسی الکترونیک به جای نسخه کاغذی دفترچه بیمه سلامت و به منظور تسهیل ارائه خدمات به بیمه شدگان، سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر سعید فرجی گفت: سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت دارای قابلیت‌هایی از جمله احراز هویت بیمه شده بر اساس شماره ملی و شماره موبایل، امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، عکس، جنسیت، سن، صندوق بیمه‏ای و تاریخ اعتبار ، امکان مشاهده اعضای خانوار و تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه و همچنین امکان مشاهده کلیه نسخ و ریز نسخه شامل خدمات تجویزی و خدمات ارائه شده می باشد.

وی با بیان اینکه تمامی شهروندان برای ورود به سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت می‌توانند از طریق نشانی http//eservices.ihio.gov.ir/esc‏ اقدام کنند، گفت: دسترسی به تمام کارکرد‌های این سامانه به زودی از طریق برنامه‌های موبایلی نیز با آدرس جدید فراهم و اطلاع رسانی خواهد شد .
مدیر کل بیمه سلامت استان همدان افزود: همچنین مردم می توانند هرگونه سوالی در خصوص خدمات بیمه سلامت را از طریق سامانه 1666 مطرح نمایند. ضمناً سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ذینفعان سازمان (بیمه شدگان، مراکز تشخیصی درمانی و دفاتر پیشخوان دولت) به آدرس shekayat.ihio.gov.ir از روز چهارشنبه مورخ 8‏/2‏/1400راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن