Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی واکسیناسیون ۲۳۰ نفر از سالمندان مراکز بهزیستی در همدان

واکسیناسیون ۲۳۰ نفر از سالمندان مراکز بهزیستی در همدان

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان همدان از واکسیناسیون ۲۳۰ نفر از سالمندان حاضر در مراکز نگهداری شبانه روزی خبر داد و گفت: به غیر از سالمندان هیچ کدام از مددجویان ما واکسینه نشدند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سیاوش رهبر اظهار کرد: افرادی که در مراکز سالمندان استان حضور دارند و پرسنل این مراکز، دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
وی تصریح کرد: در استان همدان، دو مرکز نگهداری از سالمندان در شهر همدان و دو مرکز در شهر ملایر داریم و در مجموع ۲۳۰ نفر از سالمندان و پرسنل ابن مراکز واکسینه شدند.
رهبر ادامه داد: تعداد بسیار کمی از افراد هم بودند که بیماری خاصی داشتند و تیم پزشکی ما صلاح ندید که این چند نفر، واکسینه شوند.
معاون امور توابخشی اداره کل بهزیستی استان همدان مطرح کرد: ۱۰۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی استان که در مراکز شبانه روزی نگهداری می‌شوند، هنوز واکسینه نشده اند.
وی خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌های انجام شده قرار بود تمام افراد حاضر در مراکز ۲۴ ساعته بهزیستی و پرسنل آنجا واکسینه شوند اما هنوز در هیچ استانی این کار انجام نشده است.
رهبر تأکید کرد: ما نیاز داریم هرچه سریع تر این افراد واکسینه شوند چراکه اگر یک نفر درگیر این بیماری شود، در تمام مرکز منتشر خواهد شد.
وی در پایان گفت: خوشبختانه با تشدید مراقبت‌ها در چهار ماه اخیر کمتر از پنج نفر در مراکز نگهداری ۲۴ ساعته بهزیستی استان به این ویروس مبتلا شدند و در حال حاضر که در پیک کرونا هستیم، هیچ بیماری در مراکز ما وجود ندارد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن