Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی همه بانکهای استان موظف به پرداخت وام 20 میلیونی زوج های جوان هستند

معاون ورزش و جوانان استان همدان:
همه بانکهای استان موظف به پرداخت وام 20 میلیونی زوج های جوان هستند

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هـمدان گفت : همه بانکهای استان باید به زوج های جوان به هر کدام 100 میلیون ریال و در مجموع 200 میلیون ریال به یک زوج جوان هستند و همه بانکها باید در این زمینه اقدام کنند چون بخشنامه بانک مرکزی است .

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اسداله ربانی مهر گفت : بدنبال مصوبه مجلس شورای اسلامی و ابلاغ دولت و بانک مرکزی از ابتدای خرداد سال جاری همه بانک ها موظف به پرداخت وام 100 میلیون ریالی به هر کدام از زوج های جوان هستند .

وی گفت : زوج های جوان باید بعد از عقد در سامانه بانک مرکزی ثبت نام و بانک خود را انتخاب کنند و بعد از مشخص شدن بانک به شعبه مراجعه و تشکیل پرونده دهند و اگر پرونده زودتر و در موعد مقرر تشکیل نشود از سیستم خارج می شوند و فرد دیگری جایگزین می شود و به همین علت از زوج های جوان می خواهیم در جهت تشکیل پرونده تسریع کنند تا زودتر وام های آنها پرداخت شود .

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : در حال حاضر 14 بانک و موسسه در استان وام ازدواج پرداخت می کنند و هیچکدام از بانکها به لحاظ قانونی نباید وام 3 میلیونی پرداخت کنند چون وام ازدواج از 3 میلیون به 10 میلیون تومان تبدیل شده است و باید همه بانکها وام 10 میلیونی را به هر کدام از زوج ها پرداخت کنند .

ربانی مهر گفت : استاندار و معاون سیاسی استاندار در جلسات جداگانه ای که با بانکها داشتند تاکید زیادی بر پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان داشتند و بانک ملی به عنوان مسئول شورای هماهنگی بانکهای استان باید توجه ویژه ای به وام ازدواج داشته باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن