Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی کنکور ارشد و دکتری در موعد مقرر برگزار می‌شود

کنکور ارشد و دکتری در موعد مقرر برگزار می‌شود

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به برگزاری کنکور سراسری با رعایت حداکثری شیوه‌ نامه‌های بهداشتی، گفت: با توجه به اینکه داوطلبان کنکور سراسری بیشتر از متقاضیان شرکت در کنکور ارشد و دکتری هستند، سازمان سنجش با استفاده از تجربه برگزاری کنکور سراسری، خود را برای برگزاری هرچه بهتر دو آزمون دیگر در موعد مقرر ، آماده می‌کند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمدحسین فلاحی درباره برگزاری کنکور مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، عنوان کرد: در روزهای گذشته شاهد برگزاری کنکور سراسری با رعایت حداکثری پروتکل‌‎های بهداشتی بودیم و تأکید ما  در کمیسیون آموزش برگزاری کنکور دکتری و ارشد در موعد مقرر  است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سازمان سنجش در پی این است که با بهره‎گیری از تجربیات برگزاری کنکور سراسری، کنکور ارشد و دکتری را با رعایت دقیق تر شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توجه به جمعیت داوطلبان کمتر این دو آزمون، برگزار کند. هرچند که محتوای کنکور سراسری دارای ابهاماتی بود که کمیسیون به آن ورود خواهد کرد.
دانشجویان بر اساس برنامه واکسیناسیون باید تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید واکسینه شوند 
فلاحی درباره برنامه واکسینه شدن دانشجویان نیز گفت: کمیسیون آموزش پیگیر واکسینه شدن حداکثری دانشجویان تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید است ولی به نظر می‎رسد وزارت بهداشت از برنامه واکسیناسیون اعلامی عقب تر باشد.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: بر اساس برنامه ملی واکسیناسیون وزارت بهداشت، واکسیناسیون دانشجویان باید از مردادماه آغاز شود و امیدواریم تا پیش شروع سال تحصیلی جدید این مهم محقق شود./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن