Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس لازمه مقابله با دشمنان انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
لازمه مقابله با دشمنان انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ، راه برای مقابله با دشمنان انقلاب در این جنگ احزاب را انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن مردم به ویژه جوانان دانست و گفت: با این روحیه باید در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود شرایط امروز کشور را مانند جنگ احزاب دانسته اند زیرا در جنگ احزاب، دشمنان مختلف با همه توان در برابر اسلام صف‌آرایی کردند و امروز نیز آمریکا و سایر دشمنان برای جلوگیری از شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی با یکدیگر متحد شده اند.

وی تصریح کرد: دشمنان با بهره گیری از زور و زر و تزیور و عوامل داخلی و خارجی در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی و فشار در سطح منطقه و بین الملل ورود پیدا کرده اند تا مانع تحقق این تمدن بزرگ شوند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ، راه برای مقابله با دشمنان انقلاب در این جنگ احزاب را انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن مردم به ویژه جوانان دانست و افزود: با این روحیه باید در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در قضیه برجام نیز گفت: برجام برای برخی افراد که ساده لوحانه به دوستی با آمریکا باور داشتند ثابت کرد که آمریکا و اروپا قابل اعتماد نبوده و پیش از انقلاب و پس از آن، همواره به دنبال خیانت و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن