Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا مجوز نوسازی ۵۰۰ تاکسی فرسوده در همدان صادر شد

مجوز نوسازی ۵۰۰ تاکسی فرسوده در همدان صادر شد

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان از صدور مجوز نوسازی ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده از سوی وزارت کشور خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سید محمد پوروخشوری در نشست بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان اظهار کرد: برای نخستین بار با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان، سه هزار میلیارد ریال تسهیلات با بهره چهار درصدی به رانندگان متقاضی نوسازی اعطا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نوسازی ناوگان عمومی یکی از ضرورت‌های حمل و نقل شهری است،اضافه کرد: اعطای تسهیلات به رانندگان تاکسی از ابتدای مهر ماه آغاز شده و در مرحله نخست ۲۰۰ دستگاه پیکان فعال اولویت نوسازی قرار دارند.

پوروخشوری ادامه داد: رانندگان تاکسی برای دریافت این میزان تسهیلات کم بهره باید هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در بانک مهر ایران شعبه خیابان مهدیه همدان اقدام کنند.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان افزود: همچنین از آبان ماه سال جاری سیستم جی پی اس بر اتوبوس‌های درون شهری نصب خواهد شد ضمن اینکه در تلاش هستیم امسال نرم‌افزار شهروندی جهت اطلاع از زمان ورود اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها نصب شود.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این نشست با اشاره به مشکلات پرداخت کرایه تاکسی‌ها گفت: در دنیای امروز که عمده مردم با مشکل پول نقد مواجه هستند، الکترونیکی کردن پرداخت کرایه‌ها ضروری است.

مهدی حیدری اضافه کرد: شهرداری باید با استفاده از دانش نوین در زمینه فعال کردن سیستم نرم‌افزاری پرداخت الکترونیکی تاکسی و اتوبوس اقدام لازم ر داشته باشد.

وی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه با بهره چهار درصد برای تاکسیرانان شهری به منظور نوسازی ناوگان تاکسیرانی را یکی از اقدامات خوب در راستای حمایت از رانندگان عنوان کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن