Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا برف‌روبی معابر شهر همدان با تلاش 700 نیروی خدماتی شهرداری

برف‌روبی معابر شهر همدان با تلاش 700 نیروی خدماتی شهرداری

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به فعالیت ۷۰۰ نفر نیروی خدماتی و ۲۵۰ دستگاه ماشین مکانیزه و غیره مکانیزه در عملیات برف‌رویی و پاکسازی معابر گفت: با آمادگی کامل درحال خدمات رسانی به شهروندان همدانی هستیم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حسین مردانی اظهار کرد: پرسنل خدمات شهری شهرداری همدان از چند روز گذشته با آمادگی کامل و با توجه به بارش‌های خفیف در مناطق شهری در حال خدمات رسانی هستند.
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای خدمات شهری بیان کرد: شب گذشته، همدان اولین بارش چشمگیر برف خود را تجربه کرد که با اولویت‌بندی خیابان‌های اصلی و معابر با کمک وسایل خودرویی و نیروی انسانی با تلاش و پشتکار مانع به وجود آمدن مشکل برای شهروندان همدانی شدند.
مردانی به اولویت‌بندی خیابان ها و معابر شهری اشاره کرد و افزود: خیابان ها و معابر شهری را با سه سطح اولویت بندی کردیم که سطح اول خیابان های اصلی، سطح دوم خیابان‌های فرعی و سطح سوم معابر فرعی یا کوچه های ۱۸متری و ۱۲متری است.
وی افزود: با توجه به اولویت سطح یک، خیابان‌های اصلی قبل از ساعت شش صبح، نمک پاشی و پاکسازی شد و پرسنل خدمات شهری به سراغ معابر سطح دو و سه رفتند که تا ساعاتی دیگر پاکسازی کلیه معابر به پایان می‌رسد.
مردانی درباره وضعیت پرسنلی، ادوات و ماشینی سازمان خدمات شهری شهرداری همدان نیز گفت: سازمان خدمات شهری با سه هزار پرسنل خدمات، کارمند و تجهیزات مکانیزه آماده خدمت رسانی به مردم همدان است.
معاون خدمات شهری همدان اضافه کرد: برای زمستان جاری سه هزار تن نمک و پنج هزار تن ماسه خریداری و دپو شده است که با توجه به آسیب‌های زیست محیطی که پاشیدن نمک به شهر وارد می‌کند، این سازمان در حال رایزنی با یک شرکت دانش بنیان برای جایگزین کردن مواد پلیمری با نمک، برای آسیب کمتر به محیط زیست است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن