Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا اعتبار هشت میلیاردی برای تکمیل سایت موزه میدان امام(ره) همدان

اعتبار هشت میلیاردی برای تکمیل سایت موزه میدان امام(ره) همدان

شهردار منطقه یک همدان گفت: در تابستان سال جاری با توجه به اهمیت موضوع سایت موزه میدان امام (ره) عملیات اجرایی این پروژه به شهرداری منطقه یک واگذار شد تا شاهد تکمیل شدن هرچه سریعتر این پروژه که در بافت تاریخی شهر قرار دارد و از اهمیت بالایی برای شهروندان و گردشگران برخودار است، باشیم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مسعود دهبانی صابر با اشاره به اینکه در تابستان موضوع احداث این سایت موزه به شهرداری منطقه یک واگذار شد، اظهار کرد: طرح ها و برآوردهای لازم که جهت اجرایی کردن این پروژه نیاز بود همگی به سرعت تهیه و تنظیم شدند و خوشبختانه در مدت کوتاهی توانستیم با برگزاری مناقصه پیمانکار این پروژه را جذب کنیم.
وی ادامه داد: مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری منطقه یک به این پروژه اختصاص یافته است و هم اکنون نیز عملیات اجرایی پروژه آغاز شده است و در حال اجرای فوندانسیون اصلی سایت موزه هستیم.
مدیر منطقه یک اظهار کرد: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های شهر همدان محسوب می شود که از اهمیت بالایی نیز برای شهروندان همدانی برخوردار است به همین دلیل با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و مهندسی بالا در تلاشیم تا هرچه سریعتر این پروژه تحویل همشهریان عزیز همدانی شود.
وی گفت: یکی از دلایلی که گردشگردان شهر همدان را به عنوان مقصد خود انتخاب میکنند سابقه تاریخی این شهر است، پروژه سایت موزه میدان امام (ره) یکی از پروژه هایی است که این سبقه تاریخی را به خوبی به گردشگران نمایش می دهد و باعث رونق هرچه بیشتر گردشگری در شهر همدان خواهد شد.
دهبانی صابر عنوان کرد: در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا گردشگری کاهش یافته است و اماکن گردشگری خلوت است شهرداری منطقه یک با برنامه ریزی های منظم درصدد ارتقاء این کیفیت این اماکن است و از ابتدای سال علاوه بر پروژه سایت موزه میدان مرکزی میدان امام (ره) پروژه های ترمیم محوطه گردشگری گنجنامه، ترمیم بوستانهای مردم و ارم، بازگشایی معبر بلوار شهید فهمیده، آسفالت ریزی های بلوار کولاب صورت پذیرفته است تا اماکن گردشگری شهر همدان جلوه ای ویژه به خود بگیرند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن