Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا کرونا عوارض بازاریان همدان را رایگان کرد

کرونا عوارض بازاریان همدان را رایگان کرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان از رایگان شدن عوارض بازاریان همدان در بهمن و اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید بادامی نجات اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رکود بازار، اعضای شورای اسلامی شهر همدان موافقت کردند تا عوارض شهرداری در ماه های بهمن و اسفندماه جاری رایگان شود.

وی اضافه کرد: همچنین از شهرداری همدان خواسته شده تا لایحه رایگان شدن عوارض کسب‌وپیشه، بهای خدمات عمومی و حق بهره‌برداری ماه‌های بهمن و اسفند امسال را به شورا ارایه دهد.

بادامی نجات خاطرنشان کرد: این مصوبه در راستای حمایت از کسبه و فعالان اقتصادی باتوجه به کاهش درآمدی و دغدغه های مالی آنها صورت گرفته است.

وی یادآور شد: با توجه به مصوبه شورا، مدیریت شهری نسبت به ارایه لایحه و عملیاتی کردن رایگان شدن عوارض کسب ‌وپیشه و بهای خدمات در برهه زمانی مشخص اقدام کند تا کسبه و فعالان اقتصادی شهر با امید بیشتری در شرایط موجود فعالیت کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: شورا و شهرداری مشارکت همگانی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و کمک به شرایط جامعه دارد.

وی افزود: همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در راستای کمک به بهبودی وضعیت کنونی بسیار حایز اهمیت است و مردم نیز نقش مهمی در این اوضاع فعلی دارند.

بادامی با قدردانی از شهرداری همدان در ضدعفونی کردن سطح شهر و اماکن گفت: خدمات ‌رسانی نیروهای خدمات شهری بازتاب خوبی را همراه داشته است و این مهم، بار روانی جامعه را کاهش داده و مردم نیز نسبت به این اقدام ها ابراز رضایتمندی داشته اند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن