Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی افزایش قیمت نان در همدان اعمال شد

افزایش قیمت نان در همدان اعمال شد

معاون امور اقتصادی استاندار همدان گفت: نرخ نان در همدان از صبح امروز شنبه ۴۰ تا ۶۰ درصد افزایش قیمت دارد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه نان در همدان از امروز صبح ۴۰ تا ۶۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت، اظهار کرد: نان لواش یارانه‌ای با وزن چانه ۱۶۰ گرم و وزن نان ۱۱۰ گرمی، ۳۰۰ تومان بود که با این افزایش قیمت به ۴۵۰ تومان خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه نان سنگک ماشینی و سنتی یارانه‌ای نوع یک که هزار تومان بود، ۱,۶۰۰ تومان شد، گفت: وزن چانه آن ۶۵۰ گرم و وزن نان آن برابر ۴۵۰ گرم است.
معاون امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: قیمت نان سنگک ماشینی و سنتی یارانه‌ای نوع دو که ۱,۳۰۰ تومان بود، با وزن نان ۴۵۰ گرمی به ۲,۰۰۰ تومان رسیده است.
پورمجاهد با اشاره به اینکه قیمت نان بربری یارانه‌ای نوع یک با ۵۱۰ گرم چانه و وزن ۴۱۰ گرم به ۱,۲۰۰ تومان رسید، اظهار کرد: نان بربری یارانه‌ای نوع دو نیز به قیمت ۱,۶۰۰ تومان رسید.
این مسئول با بیان اینکه قیمت نان تافتون یا لواش محلی نوع یک با ۲۸۰ گرم چانه و ۲۲۰ گرم وزن نان به ۷۵۰ تومان رسید، گفت: قیمت نان تافتون یا لواش محلی نوع دو نیز ۹۰۰ تومان است.
وی ادامه داد: برای این نان‌ها در صورتی که بخواهند افزودنی مانند کنجد اضافه کنند، به ازای هر ۱۰ گرم کنجد ۵۰۰ تومان و در صورت دو رو شدن آن ۱,۰۰۰ تومان به قیمت نان سنگک اضافه می‌شود.
پورمجاهد با بیان این موضوع اظهار کرد: اکیپ‌هایی از طرف فرمانداری، اتاق اصناف و اتحادیه بر قیمت نان نظارت می‌کنند.
معاون امور اقتصادی استاندار همدان در پاسخ به اینکه بحث کیفیت نان همدان که بسیار مورد سوال است، به کجا خواهد رسید و آیا نظارت‌ها به این سمت و سو خواهد رفت یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در سطح کشوری کیفیت نان همدان در سطح پنجم قرار دارد اما بحث آرد، بحث گندم و آموزش نانوایان نیز در این بین مطرح است.
معاون امور اقتصادی استاندار همدان مطرح کرد: امیدواریم با بحث افزایش قیمت، بحث کیفیت نان همدان نیز مناسب پیش رود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن