Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی صادرات محدود چرم همدان در سال ۱۴۰۰

صادرات محدود چرم همدان در سال ۱۴۰۰

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان گفت: صادرات امسال در عرصه چرم جزئی و فروش در سطح متوسط بوده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمد گازرانی گفت: با بیان اینکه با بیان اینکه محدودیت ها در شرایط شیوع ویروس کرونا اجازه فعالیت به رسته شغلی در عرصه چرم را نداد، عنوان کرد: این وضعیت در حالی بود که صنعت چرم، صنعتی است که ظرفیت بسیار بالا و جای کار بسیاری دارد.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه علی رغم مشکلاتی که سر راه فعالین این عرصه وجود داشت و دارد، واحدی در همدان نداشتیم که به کل تعطیل شده باشد، اظهار کرد: فعالیت های فعالین این عرصه با محدودیت روبرو شد و تولیدات آن ها نسبت به سال گذشته هم کاهشی بوده است.
وی با بیان اینکه تولید، فروش و صادرات چرم در استان همدان نسبت به سال گذشته و سال های قبل کاهشی بوده است، عنوان کرد: صادرات در سال جاری در این عرصه جزئی و فروش در سطح متوسط بوده است.
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه با گرانی مواداولیه در عرصه صنایع مربوط به چرم بسیار روبرو شده ایم، خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از اصلی ترین مشکلات در این صنعت است.
گازرانی در این راستا تشریح کرد: بخش اصلی مواد اولیه مورد نیاز در این صنعت وارداتی است بدین سان مشکلاتی در این عرصه چه به لحاظ قیمت و چه واردات آن روبرو هستیم.
وی در خصوص وضعیت خوشه چرم همدان نیز گفت: خوشه چرم در همدان ایجاد و هم اکنون مشغول فعالیت است، از سویی، مجموعه ای نیز در این عرصه ایجاد شد تا در آن بتوانیم به سمت نوآوری صنعت چرم پیش رویم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن