Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اعزام ۱۱ تنیس باز همدانی به رقابت‌های ملی و بین المللی

اعزام ۱۱ تنیس باز همدانی به رقابت‌های ملی و بین المللی

دبیر هیات تنیس استان همدان گفت: ۱۱ ورزشکار منتخب تنیس این استان به مسابقات و رقابت های مهم ملی و بین المللی این رشته ورزشی اعزام شدند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حسام محسنین اظهار داشت: هم اکنون چند استان میزبان جام‌های بزرگ تنیس و مسابقات بین المللی هستند و هیات تنیس استان همدان نیز بهترین‌ها را به این رویدادها اعزام کرده است.

به گفته وی، در بخش بانوان «گلنسا شوشتری، مهدیه، رویا و نیکا زمانی فر و ریجانه خلیلیان» در مسابقات جایزه بزرگ البرز به میزبانی کرج حضور دارند.

محسنین خاطرنشان کرد: همچنین در بخش نوجوانان دختر نیز «شایلی صواغ، صدف خاندل و نیکا زمانی فر» به  مسابقات رده‌های سنی زیر ۱۲، ۱۴ و ۱۶ سال که از فردا در مجموعه ورزشی آزادی در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

دبیر هیات تنیس استان همدان افزود: همچنین «ارشیا شهریاری و امیر حسین شفیعی ناطق» در جدول مقدماتی مسابقات جایزه بزرگ تهران حضور دارند و «سام خداکرمی» در مسابقات بین المللی جوانان به میزبانی اصفهان و تهران شرکت خواهد کرد.

در مجمع عمومی فدراسیون تنیس «سیدامیر برقعی» از مدرسان بین المللی تنیس همدان به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه این فدراسیون انتخاب شد.

مجمع عمومی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران در مشهد برگزار شذ و برقعی با رای اعضای مجمع به عنوان کارشناس خبره آقایان به عضویت هیات رییسه فدراسیون درآمد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن