Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی طرح رایگان استعدادیابی ورزشی در همدان

طرح رایگان استعدادیابی ورزشی در همدان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از استعدایابی رایگان برای کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۶ سال خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محرم روزبه با بیان این‌که همدان یکی از استان‌های مستعد در ورزش است، اظهار کرد: استعدادیابی ورزشی در همه رشته ها در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: به مناسبت دهه مبارک فجر طرح استعدایابی رایگان کودکان ۹ الی ۱۶ ساله آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

روزبه تصریح کرد: با توجه به اینکه استعدادیابی فرآیندی علمی و هدفمند است، کودکان و نوجوانان از طریق برخی آزمون‌ها و معیارهای استاندارد ارزیابی خواهند شد و برای حضور در رشته‌های ورزشی که مناسب آنها  بوده و درصد موفقیتشان در آن بیش‌تر است، تشویق و هدایت خواهند شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این‌که این طرح به صورت رایگان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نگاه ویژه‌ای به حوزه استعدادیابی در رشته‌های ورزشی دارند که با تاکید مدیرکل این طرح کاملا رایگان زیر نظر مربیان استعدایاب آقا و خانم برگزار می‌شود.

وی در پایان مطرح کرد: خانواده ها و متقاضیان حضور در این پویش می‌توانند برای حضور و کسب اطلاع از این طرح از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به پایگاه قهرمانی و استعدادیابی ورزشی واقع در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن