Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی توسعه همه‌جانبه زیرساخت های ورزشی همدان

توسعه همه‌جانبه زیرساخت های ورزشی همدان

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه خوشبختانه بنا برگزارش‌های ارائه شده طی یک سال اخیر اقدامات مثبتی در راستای توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فضاهای ورزشی در استان همدان انجام شده است، گفت: توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌های ورزشی استان همدان در دستور کار است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، دکتر سید حمید سجادی در دیدار با دکتر سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی که با حضور سیدمجید سید مومنی، مدیرکل امور مجلس و همچنین دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد با بیان اینکه استان همدان یکی از استان های مستعد و توانمند در رشته های مختلف ورزشی است، گفت: امیدواریم با حمایت مجمع نمایندگان استان و همچنین درایت دکتر سیفی به عنوان سکاندار ورزش و جوانان شاهد درخشش روز افزون ورزشکاران و جوانان استان در سطوح مختلف ملی و فراملی باشیم.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه بنا بر گزارش‌های ارائه شده طی یک سال اخیر اقدامات مثبتی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه فضاهای ورزشی در استان همدان انجام شده است، گفت: در راستای حمایت از ورزش، ورزشکاران و جوانان در وزارت ورزش تصمیمات و برنامه‌های بسیار خوبی در دست اجرا قرار دارد.
وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم شریف اسدآباد در مجلس شورای اسلامی برای رفع برخی محدودیت‌ها در این شهرستان، گفت: خوشحالیم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از استخر شنای اسدآباد پس از چندین سال و همچنین احیا چمن طبیعی این شهرستان پس از چند دهه خواهیم بود.
دکتر سجادی در ادامه قول مساعد جهت احداث زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهرستان اسدآباد داد و گفت: امیدواریم در ادامه راه شاهد توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌های ورزشی در کشور و استان همدان باشیم.
در ادامه نیز کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان همدان دارای ظرفیت‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی است، گفت: امیدواریم با درایت و توجه دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و به‌تبع آن دکتر سیفی در استان همدان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این ظرفیت‌ها باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن