Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی احداث بزرگترین زورخانه کشور در همدان

احداث بزرگترین زورخانه کشور در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از احداث بزرگ‌ترین زورخانه کشور با اعتبار 16 میلیارد تومان در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی به همراه حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از روند عملیات اجرایی پروژه زورخانه بین‌المللی همدان بازدید کردند.
در این بازدید حمید سیفی با اشاره به اینکه اعتبار موردنیاز برای بهره‌برداری از این پروژه 16 میلیارد تومان است که تاکنون از محل اعتبارات ویژه جذب شده توسط دکتر حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیش از 10 میلیارد تومان جذب و 5 میلیارد تومان نیز هزینه شده است، گفت: این مجموعه ورزشی در دو هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت در دوطبقه در دست ساخت است.
وی با بیان اینکه در این مجموعه ورزشی سه سالن تخصصی باستانی‌کاران، سالن سونا و جکوزی، بدنسازی و خوابگاه پیش‌بینی‌شده است، گفت: امیدواریم با همراهی و همدلی هرچه بیشتر مسئولان استان بتوانیم اقدامات خوبی در راستای توسعه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی همدان انجام دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه مجمع نمایندگان استان همدان در راستای توسعه همه‌جانبه استان همدان قدم برمی‌دارند، گفت: جا دارد از پیگیری‌های مستمر و مجدانه دکتر حاجی‌بابایی در راستای جذب اعتبار برای پروژه‌های ورزشی استان همدان قدردانی کنیم چراکه اگر پیگیری نباشد قطعاً اقدام مثبتی صورت نمی‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات مهم در راستای بررسی چالش‌ها و ظرفیت‌ها بازدیدهای میدانی از زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی است، گفت: امیدواریم با پیگیری‌های مستمر و بازدیدهای میدانی در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن