Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی همدان یکی از بهترین میزبانان مسابقات ورزشی دانشگاهی است

سرپرست ‌‌کاروان ورزشی بانوان دانشگاه آزاد یزد:
همدان یکی از بهترین میزبانان مسابقات ورزشی دانشگاهی است

سرپرست کاروان ورزشی بانوان دانشگاه آزاد یزد گفت: همدان یکی از بهترین میزبانان مسابقات ورزشی دانشگاهی است.

به گزارش "همدان نیوز"، بنفشه داوری ظهر امروز و در حاشیه برگزاری جشنواره سراسری ورزش‌های همگانی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تنوع رشته‌ها در جشنواره خوب بود، اما مسابقات سنگینی چون طناب‌کشی در روز اول مسابقات برگزار شد در صورتی که می‌شد مسابقات انرژی‌بر را در روزهای پایانی برگزار کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه بازیکنان در رشته‌های مختلف غیر‌ حرفه‌ای و مبتدی هستند، فرصت ریکاوری نداشتند.

سرپرست کاروان ورزشی بانوان دانشگاه آزاد یزد خاطرنشان کرد: همدان اولین استانی است که دین میزبانی خود را ادا کرد و امکانات کافی از نظر سالن، کیفیت تغذیه و اسکان برای شرکت‌کنندگان فراهم آورد.

وی با بیان اینکه همدان از نظر برنامه‌ریزی و اجرای جشنواره حق میزبانی خود را به جا آورد، یادآور شد: پیشنهاد می‌کنم برای ارتقای کیفیت بازی‌ها دو‌ بازیکن قهرمانی از هر استان در جشنواره حضور یابند.

داوری افزود: با وجودی که امسال در جشنواره تمام بازیکنان مبتدی هستند ولی می‎بینیم بعضی از استان‌ها با بازیکنان قهرمانی خود در جشنواره حضور دارند که این امر باعث می‌شود مسابقات از دایره رقابتی خود خارج شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم به جای رشته‌هایی همچون آمادگی جسمانی از رشته‌هایی همچون داژبال و والیبال سه نفره استقبال کنند و این رشته‌ها را در قالب رشته‌های همگانی قرار دهند.

سرپرست کاروان ورزشی بانوان دانشگاه آزاد یزد بیان کرد: در بحث تغذیه ورزشکاران هر چند با نظر مسؤولان در تهران برنامه غذایی بسته شده اما به نظر می‌رسد مواد مغذی بهتری در وعده‌های ورزشکاران قرار بگیرد بهتر خواهد بود.

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد‌ سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن