Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا بازگشایی تمام معابر اصلی شهر همدان

بازگشایی تمام معابر اصلی شهر همدان

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از بازگشایی تمامی معابر اصلی شهر همدان خبر داد و گفت: عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر شهر همدان از ساعت ۳ صبح آغاز شده و در حال حاضر تمام معابر اصلی بازگشایی شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، مرتضی رضایی اظهار کرد: بارش برف از شب گذشته آغاز شده بود که در ساعت ۳ تا ۶ صبح به اوج خود رسید و از ساعت ۳ صبح عملیات برف‌روبی دستی توسط نیروهای شهرداری همدان درر میدان امام خمینی(ره) و پیاده راه بوعلی انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات برف‌روبی توسط ماشین‌آلات نیز از ساعت ۵ صبح آغاز شد، تصریح کرد: تا ساعت ۷ صبح تمامی معابر اصلی شهر همدان بازگشایی شد و در حال حاضر نیروهای خدمات شهری در حال بازگشایی معابر فرعی هستند.

رضایی با تأکید بر اینکه شهرداری براساس قانون هیچ وظیفه‌ای در بازگشایی معابر فرعی ندارد، بیان کرد: با این وجود نیروهای خدمات شهری در این معابر فعال بوده و هر موردی که شهروندان با سامانه ۱۳۷ تماس گرفتند، انجام شده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: ۵۰۰ نیروی انسانی کار بارگشایی پیاده راه‌ها را بر عهده داشتند و با توجه به حجم بارش از ۲۰۰ دستگاه خودروی مکانیزه برف‌روبی نیز در این زمینه استفاده شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عملیات ماسه و نمک پاشی در معابر نیز همزمان انجام شده است، افزود: با توجه به اینکه دمای هوا خیلی پایین نبوده، نیازی به ماسه و نمک پاشی در حجم بالا نبود.

وی با بیان اینکه کیسه‌های حاوی ماسه و نمک در تقاطع‌های غیرهمسطح شهر آماده شده است، یادآور شد: ۵۰ مخزن ماسه و نمک در سطوح شیب‌دار چهار منطقه شهر همدان تدارک دیده شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن