Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بیش از سه هزار خودرو در همدان دوگانه‌سوز شدند

بیش از سه هزار خودرو در همدان دوگانه‌سوز شدند

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از استقرار و حرکت 3 هزار و 726 دستگاه خودروی سواری و وانت بار استان روی ریل گازسوز شدن با استفاده از تسهیلات وزارت نفت خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با اعلام مطلب بالا گفت: از ابتدای طرح تبدیل رايگان خودروهای عمومی تاکسی و وانت بار، تا کنون مراحل اجرایی طرح برای 3 هزار و 174 دستگاه از این نوع خودروها که واجد شرایط بودند به پایان رسیده و دوگانه‌سوز شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه پروژه دوگانه سوزشدن خودروهای اینترنتی و آژانس (اسنپ) نیز در جریان است، از تبدیل 52 دستگاه خودرو از این دست خبر داد.
ايشان با بيان اينكه هزينه ها براي گازسوزكردن خودروها، نسبت به ظرفيت مخازن و تجهيزات لازم و نوع خودرو متفاوت است بيان كرد: به طور ميانگين دوگانه سوز كردن هر خودرو حدود 100 ميليون ريال هزينه دربردارد كه خوشبختانه وزارت نفت اين هزينه را تقبل كرده است.
اين مقام مسئول ادامه داد: کارشناسان منطقه، به طور مستمر از 7 کارگاه مجاز تبدیل در استان بازدید و از نزدیک روند و نحوه انجام کار را مورد نظارت و پایش قرار مي دهند.
ایشان افزود: تنوع بخشي در سبد سوخت داراي مزيت هاي متعدديست و در ادامه سياست هاي حمايتي وزارت نفت، تمامی هزینه های گازسوزکردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت بار) و همچنین حدود۸۰ درصد از بار مالی مورد نیاز برای گازسوزکردن مسافربرهای اینترنتی و آژانس‌ها رايگان است.
روستایی اظهار داشت: برای هر دو دسته از مشمولان طرح، متقاضیان باید در سامانه اینترنتی GCR.NIOPDC.IR ثبت نام کرده، کارگاه مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در صف انتظار قرار گيرند تا به محض اعلام، براي دوگانه سوز شدن خودروي خود مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن