Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی آبرسانی سیار به ۳۲ روستای همدان در فروردین امسال

آبرسانی سیار به ۳۲ روستای همدان در فروردین امسال

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: فروردین ماه سال جاری ۳۲ روستای استان همدان به صورت دائم و موقت تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمید رضا نیکداد با بیان اینکه فروردین ماه سال جاری ۳۲ روستای استان همدان به صورت دائم و موقت تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند، گفت: از مجموع ۳۲ روستای مذکور، ۲۰ روستا در شهرستان‌های همدان و فامنین با ۱۰۷ سرویس به صورت دائم تحت پوشش آبرسانی سیار قرار دارند که در فروردین ماه سال جاری با ۱۰۷ سرویس آبرسانی شدند.
وی با بیان اینکه سال گذشته از مجموع یک هزار و ۶۰ روستای استان ۱۶۱ روستا در شهرستان‌های همدان، فامنین و کبودرآهنگ به صورت دائم و موقت تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۸ روستا به صورت دائم و مابقی به صورت موقت با تانکر آبرسانی شدند.
نیکداد افزود: ۱۶۱ روستای مذکور با یک هزار و ۸۰۴ سرویس معادل ۱۹ هزارو ۱۲۸ متر مکعب آب آبرسانی شدند.
وی با بیان اینکه در فروردین ماه سال گذشته نیز ۳۷ روستا به صورت دائم و موقت آبرسانی شدند، اظهار کرد: ازاین تعداد ۱۷ روستا به صورت دائم و مابقی به صورت موقت آبرسانی شدند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به کاهش نزولات جوی پیش بینی میشود تعداد روستاهای تحت پوشش آبرسانی سیار درروزهای پیش رو افزایش یابد، گفت:سال گذشته  تعداد روستاهای تحت پوشش از ۳۷ روستا در فروردین ماه به ۵۴ روستا در شهریورماه رسید که پیش بینی می شود با افزایش گرما و کاهش نزولات جوی بر تعداد روستاهای تحت پوشش آبرسانی سیار افزوده شود./ بازار

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن