Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی قیمت مصوب مرغ در همدان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است

قیمت مصوب مرغ در همدان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت مرغ در کارگروه تنظیم بازار استان نداشته‌ایم، گفت: هیچ موافقتی درباره قیمت مرغ ۲۵ هزار تومانی در کارگروه تنظیم بازار نداشتیم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدرضا متین با بیان اینکه در سایر استان ها قیمت مرغ ۳۲ هزار تومان است، اظهار کرد: قیمت مصوب مرغ در همدان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و قیمت ۲۵ هزار تومانی مورد قبول ما نیست.
وی با اشاره به اینکه هیچ افزایش قیمتی در رابطه با مرغ نداشته‌ایم، تصریح کرد: قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، اما در حال حاضر در بازار ۲۵ هزار تومان فروخته می‌شود که پرونده‌های زیادی در این زمینه تشکیل شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان درباره صفوف روغن در همدان نیز خاطرنشان کرد: لزومی به صف کشیدن مردم برای روغن نیست، در حالی که متأسفانه برخی از مردم از چندین فروشگاه روغن خریداری می‌کنند.
متین با تأکید بر اینکه واحدهایی که روغن در انبار داشته اما توزیع نمی‌کردند را جریمه کرده‌ایم، ادامه داد: توزیع روغن از روزانه ۱۵ تن به ۳۱ تن افزایش پیدا کرده و روغن جامد نیز سه پارتی توزیع شده است.
وی با بیان اینکه براساس آمار ثبت شده در «سامانه جامع تجارت» استان همدان در زمینه شفافیت توزیع و رصد کالاهای اساسی به عنوان استان برتر کشور معرفی شد، گفت: کارگروه تنظیم بازار کشور اهتمام ویژه‌ای برای افزایش درصد شفافیت عملکرد فعالان تجاری به ویژه عمده فروشان، شرکت های پخش، تعاونی های مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارد.
متین ادامه داد: در این راستا اطلاع رسانی مستمر برای ثبت اطلاعات و آمار ورودی و خروجی کالای انبار فعالان تجاری در استان صورت گرفته و بر این فرآیند نظارت کافی انجام می شود به طوریکه در ارزیابی صورت گرفته در سطح کشور همدان با ۷۹ درصد شفافیت برترین استان کشور شناخته شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن