Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی صادرات کفش از همدان به روسیه

صادرات کفش از همدان به روسیه

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان گفت: امسال بازار کفش های زمستانی در همدان خوب نبوده و بیشتر اجناس بر روی دست فروشندگان مانده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمد گازرانی اظهار داشت: استان همدان در زمینه تولید کیف و کفش و محصولات چرمی خوش درخشیده و علاوه بر عرضه محصولات در سطح کشور به کشورهای دیگر نیز صادرات داشته است.
وی با بیان اینکه به خاطر شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن مدتی صادرات کیف و کفش به حالت تعلیق درآمد تصریح کرد: از امروز میز صادرات کیف و کفش در همدان شروع به کار می‌کند.
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با تأکید بر اینکه استان همدان در زمینه تولید کفش‌های زنانه عملکرد موفقی داشته است گفت: بیشترین صادرات ما مربوط به کشورهای عراق، افغانستان و روسیه است.
گازرانی با بیان اینکه گرانی دلار و نوسانات بازار سبب افزایش قیمت مواد اولیه و قیمت تمام شده کالاها شده است اظهار داشت: قدرت خرید مردم کاهش یافته و همین امر سبب کمتر شدن تقاضا در بازار شده است.
وی با اشاره به اینکه 90 درصد از کفش‌های زنانه موجود در بازار همدان مربوط به تولیدکنندگان استان است افزود: امسال بازار فروش کفش‌های زمستانی کساد بوده و اجناس خریداری شده بر روی دست فروشندگان انبار شده است.
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه شیوع کرونا برای تولیدکنندگان کیف و کفش خسارت مالی به همراه داشته است گفت: تاکنون چند کارگاه کوچک تولیدی به خاطر نبود مشتری و تقاضا به تعطیلی کشیده شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن