Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اجازه ندهید با ارزش‌های انقلاب بازی کنند/ ما از دشمنان و داعش واهمه‌ای نداریم

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان:
اجازه ندهید با ارزش‌های انقلاب بازی کنند/ ما از دشمنان و داعش واهمه‌ای نداریم

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مواظبت کنید و اجازه ندهید با ارزش‌های انقلاب ما بازی کنند و به اسم تریبون آزاد، شهدا و راه شهدا را مورد هجمه قرار دهند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سردار مهدی فرجی در همایش طرح ولایت در دانشگاه بوعلی‌سینا، اظهار کرد: مدافعان حرمی که این روزها با سن و سال بسیار اندک به سوریه می‌روند، بدون شک کمتر از جوانان دهه 60 نیستند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان نسل امروز ما دست کمی از بچه‌های دهه 60 که جبهه می‌رفتند و جنگ می‌کردند، ندارند، افزود: این نسل در سوریه خود را اثبات کرده‌اند و بدون شک کمتر از بچه‌های دهه 60 و دوران دفاع مقدس نیستند البته اگر اذهانشان را آلوده نکنند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: جوانان دهه 60 به جبهه می‌رفتند تا آبروی پدر و مادرانشان را حفظ کرده و آنان را سرفراز کنند اما امروز 70 تا80 درصد مدافعان حرم فرزندانی هستند که خود پدر شده‌اند و فرزندان یک تا سه ساله دارند.

وی با تاکید بر اینکه مدافعان حرم از خانواده و زندگی خود سیر نشده‌اند، اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد کوته‌نظر، مدافعان حرم را افرادی سیر شده از خانواده و احساساتی تلقی می‌کنند که برای دریافت پول به جبهه‌های مقاومت می‌روند.

فرجی با بیان اینکه برخی افراد می‌گویند پس از 30 سال زمان، استخوان‌های شهدا را برای چه می‌آورند؟ گفت: به این افراد باید گفت آیا شهدا ارزش‌شان بالاتر از کاسه‌های شکسته تاریخی نیست که برای آن سازمانی ساخته شده است؟

وی با گلایه از افرادی که گفته بودند دفن شهدا در پارک‌ها و دانشگاه‌ها به محیط زیست آسیب می‌رساند، اظهار کرد: این گفته کاملا اشتباه است و نه تنها آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند بلکه یک یادگاری ارزشمند برای به یاد شهدا بودن و روزهای دلتنگ شدمان است.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مواظبت کنید و اجازه ندهید با ارزش‌های انقلاب ما بازی کنند و به اسم تریبون آزاد، شهدا و راه شهدا را مورد هجمه قرار دهند.

وی با بیان اینکه مردم همدان خود را با استقبال از تشیع پیکر شهید سردار همدانی اثبات کردند، افزود: باید همگی قدردان شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم باشیم.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ما از دشمنان و داعش ترس و واهمه‌ای نداریم، تاکید کرد: نگرانی ما از داخل است و از زخم زبان‌هایی که برخی افراد می‌زنند و از وضعیت حجاب جامعه است.

وی ادامه داد: ما امروز باید روی جبهه مقاومت کار کنیم و قدر شهدای مدافع خود را بدانیم و با زخم زبان‌هایمان درد خانواده‌های شهدا را بیشتر نکنیم.

فرجی با بیان اینکه دشمن همه چیزش را گذاشته تا از ما انتقام بگیرد به طوری که موشک‌های 800 میلیون تومانی خود را برای شهادت یک نفر از ما به‌کار می‌گیرد، گفت: در هفته پیش رو سه شهید تشییع می‌شوند، شهدایی که پس از 30 سال به کشور آورده شده‌اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن