Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بدهی 862 میلیارد ریالی مشترکین همدانی به شرکت برق

بدهی 862 میلیارد ریالی مشترکین همدانی به شرکت برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از بدهی 862 میلیارد ریالی مشترکین استان به این شرکت خبر داد.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حاجی رضا تیموری در مراسم تودیع و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان فامنین با اشاره به عملکرد برق شهرستان فامنین اظهار داشت: در این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته که از مهمترین آنها کاهش تلفات انرژی برق بوده است.

حاجی‌رضا تیموری افزود: نتیجه عملکرد خوب و قابل توجه رضایت مردم است که همواره در اولویت کارها قرار دارد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق درآمد هزینه‌ای است، گفت: دستیابی به اهداف شرکت نیازمند تأمین بودجه بوده و این امر در گرو افزایش وصول مطالبات، فروش انشعابات و کاهش تلفات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به بدهی مشترکین به شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر بدهی مشترکین به بیش از 862 میلیارد ریال در استان رسیده است.

وی عنوان کرد: اصلاح و احداث شبکه‌های فشار ضعیف و فشار متوسط و همچنین  کنترل و اصلاح لوازم اندازه‌گیری مشترکین از دیگر اقداماتی است که در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌شود.

تیموری ضمن تقدیر از نمایندگان برای پیگیری و تخصیص اعتبارات پروژه‌های برق ابراز داشت: بهره‌گیری از انرژی‌ پاک نیز جزو برنامه‌های شرکت قرار دارد که در دست اقدام است.

وی با اشاره به فصل تابستان و گرم شدن هوا اظهار داشت: کنترل پیک بار استان نیازمند همت و مشارکت مردم است که امید است امسال نیز به سلامت از پیک بار عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: در راستای کنترل پیک بار استان به کشاورزان و صنایع اطلاع‌رسانی لازم انجام شده و تخفیفات ویژه داده می‌شود تا در این زمینه با شرکت همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به همکاری خوب کشاورزان طی سال گذشته برای عبور از پیک بار تابستان تصریح کرد: از مشترکین برق استان درخواست می‌شود در مصرف خود نهایت دقت را داشته باشند تا با مدیریت مصرف تابستان امسال را نیز بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات 12 ساله علیرضا بهشتی تقدیر و قاسم شیخی‌جانی به عنوان مدیر توزیع برق شهرستان فامنین معرفی شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن