Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اقامه نماز جمعه در ۱۸ شهر استان همدان

اقامه نماز جمعه در ۱۸ شهر استان همدان

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته(۱۲ دی) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ۱۸ شهر استان اقامه می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام محمد مولایی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در رابطه با برگزار شدن نماز جمعه در مناطقی با وضعیت زرد و نارنجی، در استان همدان این آیین روز جمعه این هفته در ۱۸ نقطه در شهرستان‌های همدان ( شهرهای همدان، مریانج، قهاوند و جورقان ) ملایر ( شهرهای ملایر، سامن، ازندریان، جوکار و اسلام شهر آق گل )، نهاوند ( شهرهای نهاوند، فیروزان، گیان )، بهار ( شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران ) تویسرکان و فامنین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به لزوم اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، در شهرستان‌های کبودرآهنگ ( شهرهای کبودرآهنگ، گل تپه و شیرین سو )، رزن ( شهرهای رزن و دمق )، درگزین و  اسدآباد، نماز جمعه این هفته اقامه نمی‌شود.  
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان تاکید کرد: استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است و فاصله اجتماعی در صفوف نماز باید تا حد شرعی رعایت شود.
حجت الاسلام مولایی در ادامه از نمازگزاران خواست با همراه داشتن مهر و سجاده شخصی و شستشوی دستها قبل و بعد از نماز، از آوردن کودکان و نیز بردن کفش ها به داخل محل برگزاری نماز خودداری کنند.
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان یادآور شد: برنامه های حاشیه نماز جمعه لغو و خطبه ها کوتاه ایراد خواهد شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن